رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی برای مردم است و باید دولت و وزارت ورزش بودجه اش را تأمین کند.

علی کفاشیان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: اردوهای پرتغال به دلیل اينکه یک سری برنامه ها و هزینه های زیاد در فدراسیون فوتبال وجود ندارد، لغو شد از این رو نتوانستیم یک اردو و مسابقه خوب را برای تیم ملی فوتبال مهیا کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: بعد از صعود به جام جهانی برزیل دولت قبلی به ما قول داد تا بودجه مناسب را در اختیار ما قرار بدهد ولی بودجه در اختیار فدراسیون قرار نگرفت. متاسفانه منابع مالی دیگر و اسپانسری نداریم تا تدارکات خوبی را برای تیم ملی داشته باشیم.

وي تصریح کرد: تیم های ملی دیگر کشورها اسپانسرهای خوبی دارند، حق پخش تلویزیونی نیز به طور کامل در اختیارشان قرار می گیرد. این درآمدها تعریف شده و قانونی است ولی در کشورمان این قانون انجام نمی شود به همين دليل این مسائل باعث می شود تا مشکلاتمان زیاد شود. تیم ملی برای تمام مردم ایران است و باید از بودجه های دولتی تأمین شود و وزارت ورزش باید کمک کند تا از عهده مخارج بربیاییم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حل مشکلات گفت: انتظار نداریم که سرپرست وزارت ورزشی همه مشکلات مالی ما را یک شبه حل کند چون باید در گذشته این مسائل حل می شد امیدواریم در آینده این مشکلات حل شود.

کفاشیان در مورد برنامه های آینده تیم ملی برای جام جهانی تاکید کرد: فدراسیون فوتبال 17 تیم ملی دیگر دارد و چند تیم در آستانه رفتن به جام جهانی و مسابقات بزرگ هستند که باید برای آنها برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. ولی در آینده وضعیت فدراسیون بهتر از الان می شود.

وی در پایان در مورد کی روش گفت: اگر حقوق کی روش پرداخت شود به طور حتم او خوشحال می شود، حقوق کی روش تأخیر دارد اما پرداخت خواهد شد./مح
برچسب ها: اردو ، بودجه ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار