علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، بعداز ظهر امروز در اردوی تیم استقلال در کمپ تیم های ملی حاضر شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رئیس فدراسیون فوتبال به همراه علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در محل اردوی تیم استقلال در هتل آکادمی ملی فوتبال حاضر شد و با حضور در سالن اجتماعات هتل آکادمی برای بازیکنان استقلال در بازی امشب مقابل بوریرام تایلند آرزوی موفقیت کرد.

استقلالی ها که در آمفی تئاتر هتل آکادمی ملی فوتبال در حال دیدن بازیهای بوریرام در لیگ قهرمانان آسیا و آنالیز بازی حریف بودند، با حضور علی کفاشیان جلسه آنالیز را قطع کردند.

رئیس فدراسیون فوتبال در سخنانی کوتاه برای  بازیکنان استقلال آرزوی موفقیت کرد و خطاب به آنها گفت: استقلال در رقابتهای آسیایی  نها نماینده ایران است و حکم تیم ملی را برای فدراسیون فوتبال دارد. امیدواریم امشب شما هر چه در توان دارید بگذارید و حریف تایلندی را شکست دهید و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنید. من برای شما آرزوی موفقیت می کنم. امشب استقلال، می تواند با پیروزی اش همه ایران را خوشحال کند و گام مهمی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی بردارد. همه دوست دارند استقلال قهرمان آسیا شود و فدراسیون فوتبال هم هر کاری که لازم باشد برای موفقیت استقلال انجام خواهد داد./زر
برچسب ها: کفاشیان ، اردو ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار