نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: پروازهای سبلان ایر با خرید یک دستگاه هواپیمای مدرن فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت:‌ فعالیت این شرکت منوط به خرید یک دستگاه هواپیما شده که به دلیل برخی تحریم‌ها صاحبان شرکت سبلان ایر نتوانستند در این زمینه اقدامی را انجام دهند که امیدواریم با رفع مشکلات و تنگناها در این زمینه بتوانیم با خرید و راه‌اندازی یک فروند هواپیما موفق به دایر کردن این ایر‌لاین باشیم.

وی گفت: قرار است این شرکت فعالیت خود را با یک پرواز مستقیم از اردبیل به مشهد مقدس و انتقال فقرا و مستمندان این استان به صورت رسمی آغاز کند.

رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور در ادامه به افزایش قیمت مسکن مهر و سیاست دولت جدید در این زمینه اشاره کرد و افزود:‌ مسکن مهرموجب تحولات اقتصادی شد و آنگونه که پیش‌بینی می‌شد مسئولان نتوانستند با حداقل قیمت 2 تا 3 میلیون تومان و حتی زیر 10 میلیون تومان واحدها را تحویل دهند که این هم به دلیل افزایش هزینه‌های ناشی از تامین مصالح و ابزار آلات و امکانات بود که سبب شد قیمت تمام شده مسکن مهر افزایش یابد.

حقیقت‌پور گفت: این افزایش هم برای خانواده‌ها سنگین بوده و هم سبب ورشکستگی برخی از پیمانکاران و طراحان طرح مسکن مهر در کشور شد که حاصل آن بالا رفتن قیمت تمام شده مسکن مهر و انصراف برخی از متقاضیان از دریافت این واحدها بود.

وی با یادآوری اینکه با درایت و تدبیر دولت جدید به ویژه وزیر راه و شهرسازی امیدواریم نواقص مربوط به مسکن مهر در کمترین زمان برطرف شود، عنوان کرد:‌ قطعاً ‌این سیاست با رفع برخی از نواقصات و ضعف‌ها باید به شکل عالمانه پیگیری شود/س.

برچسب ها: اردبیل ، راه ، اندازی ، سبلان ، ایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.