کتاب خوابگردها که برگرفته از گنجينه گرانبهايي از اسناد شنيداري ـ ديداري ارتباط سازمان مجاهدین خلق(منافقین)با «سرويس اطلاعاتی عراق»می باشد، منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی  هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی،این مؤسسه در جدیدترین اثر خود اقدام به انتشار کتاب خوابگردها(ارتباط رهبران سازمان مجاهدین خلق ایران با نهادهای اطلاعاتی،نظامی عراق) که برگرفته از گنجينه گرانبهايي از اسناد شنيداري ـ ديداري ارتباط سازمان مجاهدین خلق(منافقین)با  «سرويس اطلاعاتی عراق»می باشد نموده است.

این گزارش می افزاید، خوابگردها حوادث سال‌های 1358 تا 1380 را پوشش می دهد که در برگيرنده 5 نشست سرّي رجوي باصدام و رؤساي رعب‌آورترين دستگاه اطلاعاتي وی، شامل 194 سند مهم است كه نمايشگر پس و پشت جاسوسي و خيانت جماعت استحاله شده‌اي مي‌باشد که بیشترین خیانت را به وطن و هم وطنان خود داشته اند.

این کتاب قرار است در آستانه روز مبارزه با تروریسم و سالگرد انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان روز 4 شنبه  6 شهریورماه سال جاری از ساعت 15 با حضور مقامات لشگری و کشوری و خانواده ی شهدای قربانی منافقین در فرهنگسرای اندیشه رونمایی گردد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار