فرماندار عسلویه گفت: شهرداری نخل‌تقی تنها شهرداری بدون بدهی در استان بوشهر است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مجید محمودی شنبه‌شب در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرداری نخل‌تقی اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و در این مسیر همه باید اهتمام ورزند.

وی افزود: شهرداری نخل‌تقی از شهرداری‌های فعال و پرتلاش در سطح استان و کشور است و اقدامات زیربنایی بسیار خوبی انجام داده است.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: شهرداری نخل‌تقی یکی از بابرنامه‌ترین، بهترین و موفق‌ترین شهرداری‌های استان بوده و این شهرداری حتی یک ریال نیز بدهکار نیست.

محمودی تصریح کرد: مدیران و مسئولانی که در راستای رضایت‌مندی مردم گام موثر برداشته‌اند شایسته تجلیل و تقدیر هستند.

وی گفت: شهرداران شهرهای مختلف شهرستان عسلویه طی یک سال اخیر عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی از خود به‌جا گذاشته‌اند و در عمران شهری کارهای زیربنایی و مهمی انجام داده‌اند.

محمودی بیان کرد: شهرداری نخل‌تقی با مدیریت خیلی خوبی که داشته توانسته پروژه‌های خوب و زیادی را تعریف کند و بیلان عملکرد بسیار مطلوبی را از خود به‌جا بگذارد.

فرماندار عسلویه ابراز داشت: شهرداری نخل‌تقی به عنوان یکی از دستگاه‌های نمونه و برتر در جشنواره امسال شهید رجایی نیز مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه شهردار نخل‌تقی در جذب اعتبارات نیز خوب عمل کرده است، گفت: شهرداری نخل‌تقی یکی از معدود شهردارانی است که در زمان تغییر شورای اسلامی شهر ( 12 شهریور) مبلغ قابل توجهی در حسابشان موجود است؛ ضمن اینکه این شهرداری حتی یک ریال هم بدهکار نیست./ج1

برچسب ها: شهرداری ، عسلویه ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.