عضو كميسيون صنايع مجلس شوراي اسلامي گفت: عزم دولت و مجلس براي ايجاد تحول در بخش صنعت كشور و حمايت از صنعتگران و سرمايه گذاران جدي است.

  غلام محمد زارعي در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: پيش از راي اعتماد وزيران و در نشست هاي تخصصي و كميسيون صنايع تاكيدات لازم به وزير صنعت ، معدن و تجارت در اين راستا داده شد.
وي بيان كرد: برنامه هاي پيشنهادي وزيرمربوطه و دولت نيز در ايجاد سرمايه گذاري ، حمايت از صنعتگران و به خصوص فعال كردن واحدهاي صنعتي راكد اميدواركننده است.
زارعي با بيان اينكه بخش صنعت و بسياري از واحدهاي توليدي در سال هاي گذشته دچار ركود و مشكلاتي فراواني بوده است ، گفت: مشكلات اين بخش در استان كهگيلويه وبويراحمد بنا به دلايل مختلفي بيش از ساير استانها بود.
نماينده مردم شهرستان هاي بويراحمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي گفت: فراهم كردن زمينه مناسب براي ورود بخش خصوصي و سرمايه گذاران و حمايت هاي دولت دو شاخص كلي و اساسي در جهت ساماندهي و بهبود وضعيت صنعت در كشور است.
وي با بيان اينكه سهم استان كهگيلويه وبويراحمد در بخش صنعت بسيار ناچيز است ، افزود: مسوولان و متوليان امور اقتصادي نبايد اجازه دهند همين سهم ناچيز نيز از استان گرفته شود.
زارعي استان كهگيلويه وبويراحمد را سرشار از ظرفيت ها و توانمندي هاي بالاقوه در حوزه هاي مختلف دانست و گفت: با استفاده مطلوب از اين ظرفيت ها مي توان به يكي از استان هاي توانمند اقتصادي در كشور تبديل شويم.
وي افزود: در سال هاي گذشته برخي بروكراسي هاي اداري و دست وپاگير وهمكاري نكردن بانك هاي عامل براي اعطاي تسهيلات بانكي موجب از بين رفتن بسياري از فرصت هاي مناسب اقتصادي و سرمايه گذاري در اين استان زرخيز و غني شده است./س
برچسب ها: دولت ، مجلس ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.