به رغم همه تحریم ها ، جنگ ، مخالفتها و دشمنی ها 34 است که ایستاده ایم ،ما می مانیم ودشمنان ما نابود خواهند شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان با اعلام این مطلب در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود:دشمن نتوانست جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را بگیرد.

امام جمعه سیرجان در ادامه خطبه های نماز هفته دولت را یاد آور خدمات نظام اسلامی به مردم دانست و افزود: همه پیشرفت ها و عملکرد مثبت در کارنامه دولت ها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تعامل خوب بین دولت ومجلس را خواسته مردم دانست و افزود:مردم خواستار آرامش ، ثبات و اتحاد بین مسئولان هستند تا بتوانند بیشتر و بهتر خدمت کنند.

وی ابتکار خوب دولت در برگزاری تودیع ومعارفه وزرای هر وزارتخانه را ستود و گفت : این ابتکار باید ماندگار بماند و دولتهای بعد هم ادامه دهنده آن باشند.

امام جمعه سیرجان به خلق حماسه اقتصادی و لزوم تلاش در این عرصه تاکید و تصریح کرد : دولت باید با تولید کالاهای اساسی با کیفیت و برنامه ریزی و ملت هم با پرهیز از اسراف ، صرفه جویی و استفاده از تولیدات داخل دولت را در مقابل تحریم های دشمنان یاری کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به تحولات منطقه به ویژه مصر گفت: اگر مردم مصر متحد شوند دشمنان ملت مصر موفق نمی شوند، لذا ما معتقد به پیروزی ملت ها در برابر هر قدرتی، در صورت اتحاد وهمبستگی هستیم./س

برچسب ها: پیشرفت ، آرامش ، ثبات ، سیرجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.