هدف اصلی تیم سپک تاکرا را موفقیت و کسب مقام در مسابقات آسیایی 2014 سئول بیان کرد و اظهار داشت از حضور در لیگ جهانی به دنبال کسب تجربه و ارائه عملکرد مناسب هستیم.

مهراب آزاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی سپک تاکرا برای نخستین بار به مسابقات لیگ جهانی سپک تاکرا دعوت شده است مسابقات در چهار کشور هند، تایلند، مالزی برگزار می شود البته تاکنون نام کشور چهارم مشخص نشده است.

رئیس انجمن سپک تاکرا ادامه داد: مسابقات لیگ جهانی بین 12 کشور جهان برگزار می شود تیم های شرکت کننده از لحاظ فنی در سطوح بسیار خوبی قرار دارند و دارای مقام در جهان هستند از این رو هدفمان از حضور در این مسابقات کسب تجربه و ارتقا سطح فنی و ارائه عملکردی مناسب مقابل حریفان هستیم در لیگ جهانی در پی کسب مقام نیستیم.

وي تصریح کرد: تیم ملی سپک تاکرا برای حضور در مسابقات لیگ جهانی و ارائه عملکردی مناسب سه دوره اردوی آمادگی برپا کرده است نخستین اردو ملی پوشان در سنندج با حضور 20 ورزشکار برگزار شد پس مرحله دوم در اردوی زنجان با 16 سپک تاکرا به تمرین پرداختند و در نهایت مرحله نهایی و سوم اردوی تیم ملی در استان فارس با 14 ورزشکار پایان یافته است البته فقط 5 ملی پوش سپک تاکرا انتخاب و به لیگ جهانی اعزام می شوند.

آزاد تصریح کرد: در مسابقات لیگ جهانی در کشور هند 5 بازیکن انتخاب و در بخش رگو 3 نفر شرکت می کنند البته تعداد نفرات شرکت کننده در کشورهای تایلند و مالزی نیز به همین تعداد است.

وی افزود: تیم ملی سپک تاکرا علاوه بر مسابقات لیگ جهانی مسابقات آسیایی 2014 کره را در پیش دارند هدف اصلی تیم ملی سپک تاکرا موفقیت در این مسابقات است.

آزاد ادامه داد: تیم ملی سپک تاکرا علاوه بر مسابقات لیگ جهانی و آسیایی 2014 کره مسابقات جام جهانی تایلند را شهریورماه سال جاری در پیش دارند مسابقات به صورت سیدبندی و در چهار رشته دبل، رگو، هوپ تاکرا و تیمی برگزار می شود در این مسابقات علاوه بر مردان ، زنان نیز شرکت می کنند.

رئیس انجمن افزود: تیم ملی سپک تاکرا در مسابقات جهانی سال گذشته در کشور تایلند جزء 6 تیم اول جهان قرار گرفته است از این رو رقابت سخت و فشرده ملی پوشان در پیش دارند.

آزاد ادامه داد: انجمن سپک تاکرا علاوه بر موفقیت مردان فعال در این رشته برنامه های منظم و مدونی را برای کسب تجربه و ارتقاء سطح فنی بانوان سپک تاکرا باز تدوین کرده است در صورت بهبود شرایط مالی 12 خانم فعال در رشته سپک تاکرا را به مسابقات جهانی تایلند به صورت تیمی اعزام می کنیم در غیر این صورت فقط در بخش رگو بانوان شرکت می کنند.

رئیس انجمن خاطر نشان کرد: بانوان سپک تاکرا باز برای حضور در مسابقات جهانی تایلند اردوی نخست خود در تهران را به پایان رسانده اند طبق برنامه قرار است بانوان از هشتم شهریور تا زمان اعزام مرحله دوم اردوی خود را برپا کنند.

گفتنی است: اسپانسر تیم ملی سپک تاکرا در مسابقات لیگ جهانی استیل آذین است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار