تور گردشگری شهرداران مدرسه منطقه 19، از برگزاری تورهای گردشگری شهرداران مدرسه‌ای منطقه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جوادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران خبرنگاران گفت: تور گردشگری شهرداران مدرسه منطقه 19 بازدید از اماکن مذهبی و تفریحی به منظور ارتقای سطح آگاهی و پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان برگزار می‌شود.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این طرح شهرداران مدرسه و دانش‌آموزان منطقه 19، به منظور آشنایی با گونه‌های مختلف حیوانات به باغ وحش مجموعه تفریحی اعزام شدند.  
 
جوادی با اشاره اقدامات اجرایی این طرح گفت: شهرداران مدرسه و دانش‌آموزان منطقه 19، ضمن بازدید از مجموعه تفریحی ارم با دریافت فرم نظرسنجی، مشاهدات و نظرات خود را ارائه می‌دهند.  
 
وی با اشاره به اقدامات دیگر معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 19 گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی نگهداری گل و گیاه در سراهای محله منطقه 19 به منظور ارتقای سطح آگاهی و تحقق اهداف آموزشی شهروندان از اقدامات دیگر معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 19 است.  
 
جوادی در پایان با اشاره به ا جرای این طرح افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی نگهداری گل و گیاه در سرای محله اسفندیاری و بستان به صورت مداوم هفتگی با حضور کارشناسان مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه 19 از اقدامات این طرح است./ف
برچسب ها: برگزار ، تور ، گردشگر ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار