مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه 19، از عملکرد سامانه 137 منطقه 19 در دو هفته اخیر خبر داد.

رزاقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سامانه 137 شهرداری منطقه 19 عملکرد این سامانه را در دو هفته اخیر مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: عملکرد سامانه 137 شهرداری منطقه 19، در نواحی 5 گانه منطقه در دو هفته اخیر از 12 تا 21 مرداد ماه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

رزاقی با اشاره به عملکرد سامانه 137 در دو هفته اخیر گفت: عملکرد سامانه 137 شهرداری منطقه 19، در ناحیه یک شهرداری این منطقه شامل 404 پیام شهروندی، 330 پیام بررسی و انجام شده، 96 پیام رضایتمندی شهروندان و 74 پیام در دست اقدام است .

وی ادامه داد: ناحیه 2 شهرداری منطقه 19 شامل 270 پیام شهروندی، 242 پیام بررسی و انجام شده، 75 پیام رضایتمندی شهروندان و 128 پیام در دست اقدام، ناحیه 4 شامل 34 پیام شهروندی، 32 پیام بررسی و انجام شده، 2 پیام در دست اقدام است.

رزاقی در پایان با اشاره به عملکرد سامانه 137 شهرداری منطقه 19 در نواحی دیگر این منطقه افزود: ناحیه 3 شهرداری منطقه 19 شامل 291 پیام شهروندی، 188 پیام بررسی و انجام شده، 67 پیام رضایتمندی شهروندان، 103 پیام رضایتمندی شهروندان و 33 پیام در دست اقدام است./
برچسب ها: شهروندان ، سامانه ، رزاقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار