سرپرست فدراسیون کشتی گفت: عليرغم همه مشکلاتی که وجود دارد لحظه ای از کار جدی برای کشتی فروگذار نیستم و کارم را فدای بی پولی نمی کنم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، حجت اله خطیب در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: مهمترین برنامه ما در ابتدای کارمان حفظ کشتی در المپیک بود و فیلا نیز برنامه های فشرده ای در این زمینه داشت و ان شالله هم ماندن کشتی در المپیک حتمی است.

سرپرست فدراسيون کشتي افزود: ایران نیز می بایست در این زمینه تلاش زیادی می کرد چون یکی از قدرت های برتر دنیاست.با سابقه ای که داریم این مطلب را عنوان می کنیم. در مسابقات جهانی و مسابقات آسیایی ما همواره قهرمان یا نایب قهرمان بوده ایم و در مسابقات جهانی جوانان نیز اگر سه ورزشکار ما به نمایندگان رژیم اشغالگر قدس نمی خوردند شانس دو مدال طلا و یک برنز داشتیم.ما در کورس رقابلت با روسیه قرار داشتیم و باید قدر این جوانانمان را بدانیم.
 
شتاب حرکت کشتی ایران زیاد شده است
 
سرپرست فدراسیون کشتی بیان داشت: ایران یکی از قدرت های بزرگ کشتی دنیاس و به تازگی فدراسیون کشتی روسیه ایران را به عنوان حریف اصلی خود معرفی کرد و در این مدت مربیان و مدیر تیم های ملی زحمت زیادی کشیده اند تا کشتی ایران در کورس قهرمانی بماند.

وی بیان داشت: ایران همیشه جهانی بوده است اما شتاب امروزی آن جدی و بیشتر است.

خطيب افزود:حضور در تورنمت ها و حفظ کشتی در المپیک برنامه های فشرده ای بود که ما داشتیم.متاسفانه مشکلات مالی بسیار زیاد است.به نظرم مدیران امروزی بسیار آب دیده هستند و ماهمه سختی ها و مشکلات را می پذیریم و تلاش خودمان را می کنیم تا از سد مشکلات عبور کنیم.

برای اعزام کشتی گیران از دوستانم پول قرض می گیرم

وی تصریح کرد: در دوره گذشته دراردو غذای مناسب قهرمانی نبود اما از روز شنبه برنامه غذایی کاملا تغییر می کند و پزشک تغذیه برنامه می دهد و بر اساس آن غذا تهیه می شود.

سرپرست فدراسيون کشتي افزود: ما از جهت مالی مشکل داریم و من برای اعزام کشتی گیران از دوستان و بازاری هاو صرافی ها پول قرض میکنم.با نبود امکانات ما در شرایط سخت باید کار را پیش ببریم و حرف ها و نسبت های ناروایی نیز به ما میبندند که آنها را به جام دل می خرم و من و کشتی گیران خم به ابرو نمی آوریم.

وی اظهار داشت: در رقابتهای جهانی همپای روس ها بودیم باید نایب قهرمان میشدیم ولی به هرحال شیطنت هایی نیز وجود داشت که نمایندگان رژیم اشغالگر را روبه روی ما می گذاشتند .
 
خطيب در مورد اظهارات برخی رسانه ها گفت: این روزها تصمیم بر این است که برخی رفتارها با ما شود اما مسیر عدالت بازنده و برنده ها را مشخص می کند.
 
سرپرست فدراسيون کشتي ادامه داد:در آینده مسابقات نونهالان-اوپن کشتی جوانان و نوجوانان و بزرگسالان را در پیش داریم و انتخابی تیم ملی و هفته سوم لیگ یک نیز در حال پیگیری است.برخی باشگاه ها که قبلا رایگان ورزشکار می گرفتند حالا با 50 میلیون نیز با کشتی گیران قرارداد بسته اند.
 
وی تاکید کرد:لحظه ای از کار جدی برای کشتی فروگزار نیستم و کارم را فدای بی گولی نمی کنم.

خطيب در پایان خاطر نشان کرد:همه مردم می دانند که برای توسعه ورزش چه کارهایی انجام داده ام و الان نیز بیکار نیستم و این حرف هایی که به من نسبت می دهند نا رواست و ما با هوشمندی و شناخت کارمان را انجام می دهیم و اگر کوتاهی نیز داشته ایم ما را ببخشند.

 
برچسب ها: کشتی ، خطیب ، سرپرست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار