سرمربي سابق تيم ملي كشتي فرنگي گفت: مقبوليت بالاي حجت اله خطيب واعتماد به او باعث شده تا رسول خادم بعد از مدت ها دوري وارد گود شود

حسن بابك سرمربي اسبق تيم ملي كشتي فرنگي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: حضور رسول خادم در حوزه مديريت تيم هاي ملي رامورسني بهترين اتفاق ممكن در كشتي است و من درابتدا به وزير ورزش به خاطر اين حسن انتخاب و تغيير در كشتي و دوم به حجت اله خطيب كه سرپرستي فدارسيون كشتي را بر عهده گرفته تبريك مي گويم .

بابك با اشاره به اينكه معتقد است مقبوليت بالاي حجت اله خطيب و اعتماد به او باعث شد شخصيتي مثل رسول خادم كه در كشتي يك مرجع محسوب مي شود در اين برهه حساس قبول مسئوليت كند اظهار داشت: حضور حسن رنگرز هم نويد بخش روزهاي خوبي در كشتي ايران است.

قهرمان كشتي فرنگي آسيا تصريح كرد: مديريت خطيب و حضور رسول خادم در حوزه فني فدارسيون مكمل جادويي كشتي خواهد بود كه روزهاي بسيار بزرگ و خبرهاي خوشي را به دوستداران كشتي نويد مي دهد.

وي خاطر نشان كرد: به عنوان عضو جامعه كشتي به خاطر اين انقلاب ابتدا از حجت اله خطيب و سپس از رسول خادم كه احساس مسئوليت و دلسوزي كرد ممنونم واميدوارم او با دانايي و تجارب ارزشمند خود بتواند اندوخته هاي گرانبهايش را در اختيار جامعه كشتي قرار بدهد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار