ميزان واگذاري زمين صنعتي در شهركها و نواحي صنعتي استان يزد نسبت به سال گذشته از رشدي معادل 25 درصد برخوردار بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد

 

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان يزد با اعلام اين خبر افزود: در سال 90 اراضي واگذار شده در شهركها و نواحي صنعتي استان به سرمايه گذاران حدود 120 هكتار بوده كه اين ميزان در سال 91 به 149 هكتار افزايش يافته است.

سيد مسعود عظيمي با اشاره به استقبال چشمگير سرمايه گذاران به حضور در شهركها و نواحي صنعتي در سال گذشته تصريح كرد: شهركهاي صنعتي فولاد، منطقه ويژه اقتصادي يزد و مهريز به ترتيب با واگذاري 56 ، 6/15 و 4/13 هكتار زمين با بيشترين استقبال از سوي سرمايه گذاران مواجه بوده است.

وي يادآور شد: در حال حاضر 31 شهرك و ناحيه صنعتي در استان مصوب شده است كه كليه امكانات و خدمات زيربنايي براي سرمايه گذاران فراهم شده است.

وي با اشاره به نامگذاري سال جديد از سوي مقام معظم رهبري با نام حماسه سياسي و حماسه اقتصادي گفت: ايجاد و توسعه شهركها و نواحي صنعتي جديد در برنامه هاي كاري اين شركت قرار گرفته است. همچنين امادهسازي هرچه بيشتر خدمات زيربنايي از قبيل ايجاد شبكه هاي جمع اوري فاضلاب، شبكه آب، برق و گاز از ديگر اولويت هاي سال 92 است.

وي ابراز اميدواري كرد: با همدلي و همكاري مسئولين به ويژه متوليان صنعت استان، بتوانيم خدمات ارزشمندي را به صنعتگران ارائه دهيم تا زمينه ايجاد حماسه اي ديگر در اقتصاد استان فراهم آيد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.