"مسئول کارگروه صالحین سازمان بسیج اساتید کشور" گفت : هم‌اکنون 18 هزار استاد بسیجی در دانشگاه‌های آزاد، پیام نور ، دولتی ، علمی و کاربردی و دانشگاه‌های فرهنگی سراسر کشور در قالب حلقه‌های صالحین فعال هستند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي چهاردهمین همایش اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی سراسر کشور، حجت‌الاسلام عباس نصیری‌فرد طي گفتگويي اظهار داشت: وظایف ویژه حلقه‌های صالحین به گونه‌ای طراحی شده تا آن‌ها بتوانند نهاد بسیج را در راستای حرکت سریع در آرمان‌های انقلاب و نظام کمک کنند.

وی افزود: معمولا در اجلاس‌های سراسری سازمان بسیج اساتید کشور که به طور سالانه برگزار می‌شود، کارگروه‌های صالحین نیز در قالب جلسات کارگاهی براي ارتقای سطح بصیرت اعضای بسیج اساتید تلاش لازم را انجام می‌دهند.

نصیری‌فرد با اشاره به حضور 750 استاد در قالب حلقه‌های صالحین  در چهاردهمین اجلاس سازمان بسیج اساتید کشور که در مشهد به هم‌اندیشی می‌پردازند، گفت: هم‌اکنون 18 هزار استاد بسیجی در دانشگاه‌های آزاد، پیام نور ، دولتی ، علمی و کاربردی و دانشگاه‌های فرهنگی سراسر کشور در قالب حلقه‌های صالحین فعال هستند.

وی با تاکيد بر برنامه‌هاي اجلاس هم‌انديشي تصريح کرد: مقرر شده است که در طول مدت چهار روز اجلاس هم‌اندیشی برنامه 5 ساله سیاسی و اعتقادی بسیج اساتيد، انجام و مصوبه اجرای آن برای تدوین آماده شود.

مسئول کارگروه صالحین بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: در مصوبه کارگروه صالحین امسال، ارتقاء سطح علمی، شیوه‌های مهارتی فهم، بصیرت، تحلیل سیاسی و اعتقادی اساتید بسیجی دانشگاه‌ها مدنظر قرار خواهد گرفت.

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار