مدیر کل شهر سازی و طرح های شهر تهران گفت: طرح های موضوعی و موضعی هم پیوند با طرح های تفصیلی و تکمیل کننده آن است.

پاکساز در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت:  طرح های موضوعی و موضعی هم پیوند با طرح های تفصیلی و تکمیل کننده آن است اما نیاز به جزئیات و حساسیت بیشتری دارد و طرح های موضعی با محوریت معاونت شهر سازی و معماری و طرح های موضوعی با محوریت مرکز مطالعات راهبردی شهرداری تهران دنبال می شوند تا مسیر مراحل را طی کرده و تصویب شود.

وی با بیان این مطلب که 300 طرح موضوعی و موضعی در دستور کار شهرداری است اظهار داشت:  از مجموع طرح هایی که باید تعیین تکلیف شود درحال حاضر 70 طرح یا اجرا شده و یا در دست تهیه و تدوین است که بعد از طی پروسه تصویب می شود
پاکساز با اشاره به اجرای پروژه پیاده راه خیابان 17 شهریور به عنوان یک طرح موضعی اظهار داشت:  طرح مجموعه هزار و یک شب در منطقه 22 ،  دریاچه چیتگر و باغ پرندگان از جمله طرح هایی  است که تهیه  و اجرا شد.

وی ادامه داد: طرح خیابان  بنی هاشم،  طرح خیابان صابونیان در منطقه 16 و طرح بزرگراه بعثت،  شوش از دیگر طرح هایی است که در دست مطالعه است.

مدیر کل شهر سازی و طرح های شهری تهران افزود:  طر ح های موضوعی به مواردی نظیر ساماندهی ترافیک  شهر، ساماندهی فضای سبز و احیای فرهنگ شهر می پردازد و کیاشهر را در بر می گیرد اما طرح های موضعی را کار محدودتر است.

 وی با اشاره به طرح پردیس دانشگاه تهران افزود:  این طرح یک طرح موضوعی است که هنوز آغاز نشده و نیاز به هماهنگی سایر ارگان ها دارد، همچنین طرح هایی با محوریت سایر ارگان ها است در حال مذاکره و تبادل  اطلاعات هستیم اما طرح هایی که با محوریت شهرداری بوده آغاز شده است./
برچسب ها: مدیر ، کل ، شهر سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار