مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان همدان گفت: توسعه صنعت کشور درگرو حمایت ازصنایع کوچک وشهرک‌های صنعتی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان، گردان درنشست خبری با اصحاب رسانه گفت: توسعه سرمایه گذاری یکی ازارکان اصلی است که در این راستا توجه به شهرک‌های صنعتی باید بیشتر باشد.

وی گفت: درحال حاضر28شهرک صنعتی دراستان همدان وجود دارد که در زمینی به مساحت هزار وهفتصدوشصت ودو هکتار مشغول به فعالیت هستند که حدود 970 هکتارازاین زمینهای صنعتی قابل واگذاری است.

وی افزود:از7مرکز فناوری در کشور ،یک مرکز درهمدان،از8مرکز ویژه کسب وکار، یک مرکز درهمدان واز6مرکز  ایجاد مناطق ویژه یک مرکز به همدان اختصاص دارد که همدان رابه تنها شهری تبدیل ساخته که هر3مرکز را داراست.

گردان افزود: تلاش میکنیم با تبدیل3مرکز به کریدور فناوری دراستان، در راستای توسعه استان گام بر دارد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان بابیان این که یکی ازسیاستهای صنعتی درحوزه حمایت ازصنایع کوچک وفناوری،خوشه‌های صنعتی است افزود: درکشور28 خوشه صنعتی وجود دارد که مطالعه3خوشه از آن درهمدان به پایان رسیده است و15 خوشه جدید نیز دراستان شناسایی شده است.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم واحدهای باثبات واشتغالی پایدار داشته باشیم باید در راستای 2عنصر اصلی کاهش تورم و ایجاد واحدهای تولیدی که منجربه ایجاداشتغال می شود واز سیاستهای دولت تدبیر وامید نیزهست گام برداریم./ز
برچسب ها: صنعتی ، شهرک ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.