مدير كل پست استان اصفهان گفت: در چهار ماه نخست امسال شش ميليون مرسوله وارد و ۱۰ ميليون مرسوله از استان خارج شده است و تعداد مرسوله هاي وارده از خارج كشور حدود هفت درصد رشد داشته است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، سيد سعيد رجالي دیروزدر جمع خبرنگاران افزود: در چهار ماه نخست امسال از طريق خدمات خريد و فروش اينترنتي تعداد ۵۵ هزار و ۸۰۰ مرسوله از استان خارج و ۱۱۷ هزار و ۶۰۰ مرسوله وارد شد كه نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتيب با ۶۰ و ۸۰ درصد رشد مواجه است.

وي با بيان اينكه پست اصفهان در بين ۳۱ استان كشور و هشت منطقه پستي تهران، رتبه اول را در زمينه هاي مختلف دارد گفت: ما داراي ۹۰ قرارداد كشوري و ۲۰ قرارداد استاني هستيم.
وي با اشاره به اينكه براي هر چهار هزار و ۵۰۰ نفر در استان يك واحد پستي وجود دارد اين شاخص را خوب خواند و گفت: در چهار ماه نخست امسال روزانه به طور ميانگين ۵۰ هزار مرسوله به استان وارد و ۸۳ هزار و ۵۰۰ مرسوله از استان خارج شده است.
وي از ورود پست اصفهان به عرصه پيك موتوري خبر داد و اظهار كرد: ما با احياي پست تلفني در صدديم تا پيك موتوري را به شكل قانونمند ارائه كنيم.
وي توضيح داد: در اين روال پس از تماس مردم از طريق تلفن، پيامك يا پست الكترونيكي، ماموران به مبدا اعزام می شوند و در حداكثر سه ساعت بسته پستي را به صورت دست به دست به مقصد مي رسانند.
وي درباره خدمات خريد و فروش اينترنتي گفت: اين خدمات نخستين پیشخوان فروشگاهي مجازي در كشور است كه نماد اعتماد را از وزارت صنعت، معدن و تجارت كسب كرد./ب

برچسب ها: اصفهان ، اداره ، پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.