رییس هیات دوچرخه سواری مازندران، از اعلام آمادگی 12 تیم خارجی برای شرکت در بیستمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تور این استان که نیمه نخست مهرماه امسال برگزار می‌شود، خبر داد.

محمدعبدالهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: تیم‌های قزاقستان، مالزی، الجزایر، مراکش، هند، گرجستان، سوریه، عراق، ارمنستان و باشگاه ترنگانو مالزی و جمهوری آذربایجان برای شرکت در این رقابتها تاکنون آمادگی خود را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه بیستمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تور مازندران روزهای 5 تا 9 مهرماه امسال در رده سنی جوانان درمسیر شهرهای غرب وشرق مازندران برگزار می‌شود، افزود: با اضافه شدن دو تیم خارجی دیگر و 6 تیم ایرانی مجموع تعداد تیم‌های شرکت کننده در این تور به 20تیم افزایش یابد.

رییس هیات دوچرخه سواری مازندران گفت: تور بین المللی دوچرخه سواری مازندران تنها تور ثبت شده در رده سنی جوانان در آسیا است وبه همین خاطر فدراسیون دوچرخه سواری باید شرایط حضور کشورهای صاحب واعتبار دوچرخه سواری دنیا را به مازندران دعوت کند.

عبدالهی افزود: این مسابقات در پنج مرحله تایم تریل انفرادی وچهارمرحله استقامت در مجموع در مسیر شهرهای غرب مازندران که مرحله آخر واختتامیه آن از نور تا ساری برگزار می‌شود.

به گفته وی: حدود 40هزار دلار جایزه نقدی نیز برای این مسابقات در نظرگرفته شده که در هر مرحله به نفرات برتر اهداء خواهد شد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.