فرزند شهید آیت‌الله سعیدی آخرین وضعیت همسر این شهید والامقام را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام سید محسن سعیدی فرزند شهید آیت‌الله سید محمدرضا سعیدی به تبیین آخرین وضعیت همسر این شهید بزرگوار که در بیمارستان شهید بهشتی قم بستری است پرداخت و اظهار کرد: این بانوی انقلابی هنگام انتقال به بیمارستان دچار عدم هوشیاری شده بود که اکنون پس از گذشت سه روز و تلاش پزشکان تا حدودی هوشیاری خویش را به دست آورده‌ است.

وی افزود:‌ در طول چند روزی که مادر در بیمارستان بستری هستند نگران بودیم که ایشان نتوانند هوشیاری خود را به دست بیاورند، اما در ملاقاتی که روز گذشته صورت گرفت ایشان هوشیاری خود را بازیافته بودند.

فرزند شهید آیت‌الله سعیدی بیان داشت: هرچند که از نظر هوشیاری وضعیت ایشان بهبود یافته است ولی از نظر تنفسی و معده همچنان با مشکل جدی روبه‌رو هستند.

سعیدی ادامه داد: ایشان اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و تنفسشان با دستگاه صورت می‌گیرد.

وی ضمن تشکر از پزشکان و مسئولان بیمارستان شهید بهشتی تصریح کرد: پزشکان به خوبی وضعیت ایشان را زیر نظر دارند و مقرر شده است غیر از پزشکان متعددی که بر بالین ایشان حاضر شده‌اند چند پزشک دیگر هم ایشان را ویزیت کنند.

فرزند شهید آیت‌الله سعیدی در بخش پایانی سخنان خویش ضمن آرزوی سلامتی برای همه بیماران از مردم شریف کشورمان خواست برای سلامتی این بانوی بزرگوار دعا کنند./ز

برچسب ها: قم ، آخرین ، وضعیت ، همسر ، شهید ، سعیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.