جانشين فرمانده انتظامي استان کرمان با اشاره به آغاز طرح عملياتي انتظامي رمضان 92، از کشف 316 کيلو ترياک در عمليات بامداد امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگارانِ کرمان به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس ، سرهنگ "ناظري" با اشاره به اجراي طرح عملياتي انتظامي رمضان 92 در شهرستان هاي جنوب و شرق استان افزود: در اولين دستاورد اين طرح، ماموران يگان تکاوري 142 قرارگاه عمليات رزم پليس کرمان، بامداد امروز توانستند 316 کيلو مواد افيوني را کشف و ضبط کنند.

وي در تشريح نحوه کشف اين محموله گفت: پليس کرمان با اشرافيت اطلاعاتي خود در منطقه و تجسس هاي فني در محورهاي مواصلاتي استان، از انتقال يک محموله مواد مخدر از جنوب به مرکز استان و از مسير بم آگاهي يافت.

جانشين فرمانده انتظامي استان کرمان با اشاره به شناسايي مسيرهاي احتمالي تردد قاچاقچيان، تصريح کرد: ماموران انتظامي به کنترل نامحسوس و گشت زني در اين محورها پرداختند تا اينکه بامداد امروز يک دستگاه پژو 405 در مناطق بياباني اطراف محور بم – کرمان، وارد کمين ماموران انتظامي شد و راننده آن بدون توجه به دستور توقف پليس، با افزودن بر سرعت خود سعي بر فرار داشت.

وي افزود: ماموران پليس در يک عمليات تعقيب و گريز چند ساعته توانستند خودروي قاچاقچيان را متوقف کرده و در بازرسي از آن، 316 کيلوگرم ترياک را کشف و ضبط کنند.

وي با بيان اينکه کشف اين محموله مواد افيوني، اولين دستاورد طرح عملياتي انتظامي رمضان 92 است، ابراز امیدواری کرد: با تعامل هر چه بيشتر مردم با پليس، اين طرح موجب ارتقاء امنيت اجتماعي در جنوب و شرق استان شود./ز

برچسب ها: کشف ، موادافیونی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.