با حضور معاون علمی پژوهشی معاونت علمی ریاست جمهوری،دهمین دوره مسابقات سراسری عملیات حرارتی در آمل پایان یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران در آیین اختتامیه دهمین دوره مسابقات سراسری عملیات حرارتی گفت:بسیاری از دانشجویان در خط تولید واقعی کار نکرده‌اند و در این زمینه تجربه‌ای ندارند.

لحمیان با اشاره به اینکه بودن در محیط کار مسائل و مشکلات را در روند اجرای واقعی نشان می‌دهد، افزود: بسیاری از ایده‌ها و طرح‌ها در خط تولید واقعی خود را نشان می‌دهد و اگر ایده‌ای منجر به رفع مشکلی شود از این طرح‌ها استقبال می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه رسالت دانشگاه علمی کاربردی، کاربردی کردن طرح‌ها است، تصریح کرد : با وجود دانشجویان به این مکان‌ها، مشکلات واحدهای صنعتی نیز رفع می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه ارتباط دانشجویان با مراکز صنعتی نباید قطع شود،گفت:وجود ذوق و استعداد در جوانان،ایران را به تمام مراحل خودکفایی در زمینه صنعتی خواهد رساند.

رئیس مرکز علمی کاربردی فذا نیز در سخنانی با اشاره به اینکه بانک اطلاعاتی از شرکت‌کنندگان در این مسابقات تهیه شده است،افزود:قطعا در آینده با این دانشجویان تماس گرفته و اگر طرح و ایده‌ای داشته باشند از آن بهره خواهیم گرفت.

محمدباقر لیمویی با بیان اینکه مسائل و مشکلات واحد صنعتی خود را به صورت سوال در پایگاه اطلاع‌رسانی منتشر می‌کنیم،تصریح کرد:اگر دانشجویی برای این سوالات پاسخ داشته باشد مسلما او را به کار خواهیم گرفت.

وی با اعلام اینکه ارتباط برقرار کردن با یک مجموعه تولیدی و صنعتی باید در دستور کار دانشجویان قرار داشته باشد، تصریح کرد: ارتباط با صنعت از آرزوهای دانشجویان بود./ع

برچسب ها: عملیات ، حرارت ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.