نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: خبرنگاران و رسانه ها به دنبال بیان و تبیین حق باشند.


حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام، در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع مهر شهرکرد افزود: حق در دسته بندی های سیاسی و جناحی نیست بلکه حق تنها یک جا قرار دارد و آن دین آموزه های دینی و الهی است.

وی افزود: رسالت خطیر خبرنگاران بیان حق است و تعهد ایمانی و صحت و صداقت از مهمترین مولفه های بیان حق است.

حجت الاسلام نکونام اظهار داشت: خبرنگاران نباید جایگاه و شانیت خبرنگاری و شغلی خود را از دست بدهند چرا که خبرنگاران و رسانه ها ،معامله گر نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد یادآور شد: اگر رسانه و خبرنگاران در رسالت خویش نگاهی مادی داشته باشند،نمی تواند حق را بیان کنند و در این صورت استکبار و سرمایه داران، بر خبرنگاران چیره خواهند شد و حق در جامعه پایمال می‌شود.

وی تاکید کرد: بیان حق نیازمند استواری است و در این صورت خبرنگار اگر تهدید هم بشود ،برای بیان حق عقب نشینی نمی کند و رسالت خطیر خود را دنبال خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: وضعیت کمی و کیفی رسانه های متکوب در این استان رشد چشمگیری داشته است.

حسین گنجی افزود: جشنواره مطبوعات استانی فرصتی برای رقابت سالم در بین رسانه ها می‌باشد.

در این ایین از اسداله ترابی جونقانی به پاس تلاشهای خود به عنوان کارشناس مسوول مطبوعات استان چهارمحال و بختیاری قدردانی شد و محمدرضا حسن‌زاده  به عنوان کارشناس جدید این بخش معرفی شد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.