خانه تکانی چابهار و آماده سازي منطقه براي ورود مسافران تابستاني در روز جهانی گردشگری، 6 مهرماه به پايان مي رسد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، منطقه آزاد چابهار جزو معدود مناطقی در کشور، که پتانسیل لازم جهت توسعه گونه های مختلف گردشگری از جمله اکوتوریسم گردشگری سلامت، گردشگری فرهنگی، گردشگری تجاری، ژئوتوریسم زمین گردشگری، گردشگری تفریحی و … را در اختيار دارد كه نزديكي جاذبه ها و منابع گردشگری به خطوط اصلی مواصلاتی در اين منطقه قابل توجه است.

 در حالی که غالب مناطق گردشگر پذیر در نیمه جنوبی کشور تحت تاثیر اقلیم گرم و مرطوب قرار دارند، آب و هوای این شهر و پیرامون آن همیشه بهاری و معتدل است و به همین دلیل چابهار (چهاربهار) نامیده می‌شود.

بادهای باران آور مونسون کفه ترازوی جذب گردشگر را به نفع چابهار سنگین و آب و هوای این منطقه را معتدل و گردشگرپسند می کند و این امر از جمله نقاط قوت گردشگری این منطقه محسوب مي شود كه سالانه پذيراي بیش از 500 هزار نفر مسافراست.

بر اساس اين گزارش؛ وزش بادهای باران آور مونسون همزمان با فرا رسیدن فصل گردشگری و خانه تکانی منطقه آزاد چابهار برای استقبال از گردشگران است.

گفتني است؛‌ خانه تکانی چابهار و آماده سازي منطقه براي ورود مسافران تابستاني در روز جهانی گردشگری، 6 مهرماه به پايان مي رسد.

برگزاری جلسات هماهنگي با شرکت های فعال در حوزه گردشگری، شرکت در نمایشگاه های تخصصی، تبلیغات و بازاریابی و برپايي جشنواره های هنری، تفریحی از جمله اقدامات سازمان منطقه آزاد چابهار براي ورود به فصل جدید گردشگری است.

انتهاي پيام//
برچسب ها: چابهار ، تابستانی ، گردشگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار