مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی از صدور بیش از 7 هزار گواهینامه مهارتی فنی و حرفه‌ای در سه ماه نخست سال جاری در آذربایجان غربی خبر داد.

جمشید اسعدی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: 7 هزار و 248 گواهینامه مهارتی در طول سه ماه نخست سال جاری در مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی صادر شده است.

وی تصریح کرد: تعهد اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی بر ارائه 3 میلیون و 960 هزار و 395 نفر ساعت آموزش در سال گذشته بود که با برگزاری هزار و 770 دوره آموزشی، به میزان 4 میلیون و 175 هزار و 236 نفر ساعت تحقق یافت.

اسعدی در این راستا از فعالیت 355 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد فعال در استان خبر داد و افزود: در بخش آموزشگاه‌ها و موسسات کارآموزی آزاد، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان 5 میلیون و 34 هزار و 118 نفر ساعت آموزش مهارتی در طول یک‌ سال گذشته به متقاضیان ارائه کرده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اهتمام جدی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان در مهارت‌آموزی به افراد،خاطرنشان کرد: در سه ماه نخست سال جاری بیش از یک میلیون و 85 هزار و 301 نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در موسسات کارآموزی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد استان برای علاقمندان به مهارت‌آموزی ارائه شده است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.