عباسعلی منصوری نماینده مردم شریف کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای از خدمات ارزنده قرآنی مدیر رادیو قرآن در ماه مبارک رمضان تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن, عباسعلی منصوری نماینده مردم شریف کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای  از خدمات قرآنی  محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه رادیویی قرآن در پخش رسانه ای آیین ملی جزخوانی قرآن کریم  حرم مطهر محمد هلال بن علی (ع) در ماه مبارک رمضان از رادیو قر"آن و میزبانی کاروان یکهزارنفری  قرآنیان این شهر در مراسم اختتامیه طرح "قرآن , کتاب زندگی" قدردانی کرد.

در متن این تقدیر نامه آمده است؛ قرآن کتاب حیات بخش بشریت و مرام نامه حیات طیبه برای زندگی سعادتمندانه انسان ها است  که هرگونه تلاش برای  ترویج محتوای این پیام آسمانی و ایجاد فضای انس با این معجزه پیامبر رحمت و مهربانی (ص) جز در اندیشه  انسان های وارسته و علاقمند به حوزه قرآن و معارف اسلامی نیست.

برپایی آیین ملی جزخوانی قرآن کریم در حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی (ع) در سحرگاهان ماه مبارک رمضان, فرصتی مغتنم برای شکوه حضور با نشاط معنوی مردم ولایتمدار و شهید پرور آران و بیدگل  در محفل قرآن دوستان بود که پوشش آن از طریق شبکه رادیویی قرآن جمهوری اسلامی ایران, طراوت تلاوت قرآن مجید  را برای خانه, خانه ی ملت میهن اسلامی مان و سایر کشورهای اسلامی  به ارمغان آورد.

به این وسیله ضمن قدردانی از اهتمام آن سرور ارجمند که همواره از خادمان و علاقمندان به قرآن بوده اید, از حسن توجه و همراهی تان دربنیان گذاری فعالیت  های قرآنی در این حرم مطهر و حسن میزبانی کاروان یکهزارنفری قرآنیان این آیین ملی,در مراسم اختتامیه "قرآن , کتاب زندگی"کمال سپاس و امتنان بعمل می آید.

امید است در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری در توسعه  فرهنگ قرآنی کشور و عشق و ارادت به عترت موفق و مویدباشید./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار