دبیرکل حزب اسلامی کار با بیان اینکه تعامل فکری باید به صورت فرهنگی در تمام قوا بوجود آید، گفت: دوران بحث‌های خشونت‌آمیز و اختلاف‌ها به سر آمده است و همه باید دست در دست یکدیگر کشور را بسازند.

"حسین کمالی" در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم تعامل دولت و مجلس گفت: مسئولان کشور بدانند که در اجرای امور کشور تنها نیستند چرا که سه قوه در اداره و پشتیبانی از کشور سهم و نقش دارند.

وی با بیان اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز به عنوان دستگاه با اهمیت در کشور نقش بزرگی دارد، اظهار داشت: حقیقت امر این است که تمام مسئولین و مقامات بلندپایه کشور مسئول هستند، آنها باید باور داشته باشند برای اداره کشور منصوب شده‌‌اند، چرا که صحنه اداره کشور میدان جنگ و اختلاف و مجادله دائم نیست.

دبیر کل حزب اسلامی کار مسئولان اجرایی کشور را به همکاری و تعامل توصیه و تصریح کرد: مسیر اختلاف و جدال به هدف نهایی نمی‌رسد،‌ حل مشکلات مردم در گرو تعامل دولت با سایر نهادهای حکومتی است.

کمالی اضافه کرد: راه تعامل باید راه دائمی برای حل و فصل امور باشد و تمامی مسئولین باید به یک تعامل اجتماعی فکری روی بیاورند.

وی اظهار داشت: مسئولین و صاحب‌نظران سیاسی ایده‌ها و تفکرات متفاوتی دارند که یک امر بدیهی است و این مهم با تعامل، بحث و تبادل‌نظر مرتفع می‌شود.

دبیر کل حزب اسلامی کار در پایان با بیان اینکه تعامل فکری باید به صورت فرهنگی در تمام قوا بوجود آید، خاطرنشان کرد: دوران بحث‌های خشونت‌آمیز و اختلاف‌ها به سر آمده است و همه باید دست در دست یکدیگر کشور را بسازند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تعامل ، فکری ، قوا ، اختلاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار