نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی گفت: عزم دولت و مجلس شورای اسلامی بر تعامل و همکاری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


فتح اله حسینی گفت: مجلس شورای اسلامی در رای اعتماد به 15 وزیر از مجموع 18 وزیر پیشنهادی رییس جمهوری با بررسی دقیق و کار کارشناسی در عمل همکاری خود را با دولت یازدهم نشان داد.

وی افزود: مهمترین انتظار مردم و نمایندگان مجلس از هیات دولت این است که در عمل هم برای تحقق برنامه های خود در حوزه معیشت مردم، رفع بیکاری، فقر و تورم کشور تلاش کند.

حسینی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی با کار کارشناسی دقیق بدون هیچ گونه سیاسی کاری، به اکثریت وزرا رای اعتماد داد و در آینده نیز بر فعالیت آن ها نظارت خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما در 24 خرداد با خلق حماسه سیاسی یک حرکت انقلابی انجام دادند و نمایندگان مجلس نیز بعنوان خادم و نوکر مردم در 24 مرداد توانستند با رای اعتماد به وزرا زمینه پیشرفت و خدمتگزاری دولت به مردم را فراهم کنند.

وی تصریح کرد:  در کمتر از شش ماه، شاهد تغییر و تحول محسوس در کشور و خدمت رسانی مطلوب دولت به مردم باشیم که این خواست مردم و شعار دولت تدبیر و امید و اعتدال است./ب

برچسب ها: کرمانشاه ، مجلس ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.