اولين نمايشگاه املاک و مستغلات ايران (املاک اکسپو) ا ز24 تا 27 مهر ماه در محل دائمي نمايشگاه بين‌المللي تهران برگزار مي گردد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ اولين نمايشگاه املاک و مستغلات ايران (املاک اکسپو) از 24 تا 27 مهر ماه در محل دائمي نمايشگاه بين‌المللي تهران برگزار مي گردد.

براساس اين گزارش نمايشگاه با مديريت موسسه نوآوران و نوانديشان برتر ايرانيان و با هماهنگي اتحاديه املاک شکوري برگزار مي شود.

هدف اصلي برگزاري اين نمايشگاه حمايت از سرمايه‌هاي ايراني، رونق بخشيدن به بازار معاملات املاک در جايگاه اصولي خود برنامه‌ريزي و به اجرا درمي‌آيد.

حميد رضاييان دبير اجرايي اولين نمايشگاه املاک و مستغلات ايران اين نمايشگاه را به عنوان بهترين رويداد نمايشگاهي ايران دانست و گفت: اين نمايشگاه با حمايت اتحاديه املاک کشوري و انبوه سازان برگزار مي‌شود.

وي ادامه داد: حضور انبوه بنگاه‌هاي املاک ممتاز کشور به خصوص در مناطق شهري تهران از ويژگي هاي اين نمايشگاه به شمار مي رود.

رضاييان در ادامه تصريح کرد: هماهنگي دستگاه‌هاي عالي اجرايي و مديريت يک کشور براي تمامي مسئولان و مديران عالي رتبه کشوري در امر بهبود امر وضعيت معيشتي و روان سازي گردش چرخه اقتصادي کشور به خصوص املاک کشور ضروري است.

دبير اجرايي اولين نمايشگاه املاک و مستغلات با اشاره به اينکه نمايشگاه املاک در تمام دنيا از نمايشگاه  پررونق به شمار مي‌رود افزود: در اين نمايشگاه مالکان ومديران پروژه هاي سرمايه‌گذاري با معرفي بهترين فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در املاک شرايط جذابي را براي عرضه مطلوب فراهم کرده است.

وي خاطرنشان کرد: اين نمايشگاه با امکان ارزيابي، مقايسه و انتخاب بهتر را با حضور بهترين شرکت‌هاي خدمات دهنده را و مشاوران برتر املاک فراهم مي‌نمايد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نمایشگاه ، املاک ، مستغلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار