دوره آموزشي توجيهي بدو استخدام، ICDL هاي يك ودو و دوره تكريم ارباب رجوع از مهم ترين دوره هاي مرداد و شهريور امسال اداره كل راه و شهرسازي استان تهران است.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران ،مهدي قلي زاده با اشاره به برگزاري منظم كلاسهاي آموزشي از ابتداي امسال گفت: 27 نفر از كاركنان طي روزهاي شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به مدت 64 ساعت در دوره توجيهي بدو استخدام شركت مي كنند؛ در اين دوره سرفصلهايي قانون مديريت خدمات كشوري، كارتيمي و حل مسأله، اخلاق حرفه اي كارگزاران اسلامي مبتني بر آموزه هاي اسلامي در نظام اداري و همچنين ساختار نظام و دولت جمهوري اسلامي ايران به همكاران آموزش داده مي شود.

رئيس اداره توسعه منابع و تحول اداري در ادامه همچنين از آموزش ICDL يك و دو با سرفصلهاي مباني، ويندوز، اينترنت، word و Excel به مدت 52 ساعت براي 20 نفر ديگر از كارشناسان اداره كل خبر داد و بر لزوم اين آموزش و نياز كاركنان به اين آموزشها و استقبالشان از برگزاري اين كلاس تأكيد نمود.

وي همچنين در پايان از برگزاري دوره 8 ساعته تكريم ارباب رجوع براي 65 نفر از همكاران حوزه هاي املاك و حقوقي اداره كل راه و شهرسازي استان تهران در شهريور ماه امسال خبر داد و گفت: اميدواريم برگزاري چنين دوره هايي بتواند نقش مؤثري در تعامل مثبت و سازنده همكاران با ارباب رجوع داشته باشد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار