پس از آن که مقامات مصري خروج امن تحصن کنندگان را از مسجد الفتح در قاهره تضمين کردند، شمار بيشتري از تحصن کنندگان از اين مسجد خارج شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المصريه ؛ نيروهاي امنيتي مصر صبح امروز موفق شدند شماري از حاضر در داخل مسجد الفتح را از اين مکان خارج کنند. آنها خروج امن معترضان را از اين مسجد تضمين کردند. اما شمار زيادي از معترضان در طبقه دوم اين مسجد باقي ماندند. دقايقي پيش قبل از آن که نيروهاي امنيتي مصر آخرين هشدار خود را درباره يورش به مسجد الفتح عملي کنند، شمار زيادي از تحصن کنندگان در اين مسجد اين مکان را ترک کردند. 

رسانه هاي مصري اعلام کردند شماري از افراد مسلح با استقرار در مناره مسجد الفتح به سمت نيروهاي امنيتي که اين مسجد را محاصره کرده اند تيراندازي کردند که با تيراندازي متقابل نيروهاي امنيتي مواجه شدند. 

 نيروهاي امنيتي مصر کنترل کامل مسجد الفتح در ميدان رامسس قاهره را در دست گرفتند.  افراد مسلحي که از بالاي گلدسته هاي اين مسجد تيراندازي مي کردند، بازداشت شدند. طرفداران اخوان المسلمين از جمله زناني که در مسجد الفتح بودند به طور کامل از اين مسجد خارج شدند. 

قرار است عدلي منصور رئيس جمهور مصر دقايقي ديگر در نشست خبري شرکت کند.
برچسب ها: قاهره ، مسجد ، تحصن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار