رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خواستار تعامل بیشتر رسانه جمعی در خصوص بسط فرهنگ مهارت آموزی در کشور شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران کوروش پرند؛ در نشست هم اندیشی راه کارهای ترویج فرهنگ مهارت آموزی و کار آفرینی با رسانه های ارتباط جمعی که در مرکز گردشگری و هتل داری سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد بر لزوم توجه بیشتر رسانه ها به منظور فرهنگسازی مهارت آموزی در کشور تاکید کرد و گفت: یکی از مباحث مهم که در زمینه مهارت آموزی مطرح است، توجه بیشتر رسانه ها در این خصوص بویژه بحث دیپلماسی مهارت است.
وی افزود: در این خصوص طی چند سال اخیر تلاشهای زیادی صورت گرفته که از آن جمله می توان به سفرهای متعدد به کشورهای آفریقایی و همکاری با کشورهای نظیر ژاپن، کره ، تاجیکستان ، افغانستان، در زمینه تعامل دانشهای فنی و حرفه ای و مهارتی اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: یکی از مشکلات حوزه اشتغال کشور فرهنگ کار  و بسط آن در جامعه است که به این منظور نیازمند همکاری رسانه ها هستیم.
پرند اظهار داشت: در این راستا بحث شاغلان و ارتقای بهره وری نیروی کار بسیار مهمتر از بیکاری است که باید به آن پرداخته شود.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور همچنین به تولید فیلم های آموزشی از سوی این سازمان اشاره و خاطر نشان کرد: تولید اینگونه فیلمها می تواند کمک شایانی به خانواده ها و آشنایی آنها با حرفه های مختلف داشته باشد اما متاسفانه نمایش این قبیل فیلمها  در رسانه ملی همواره با مشکلاتی مواجه بوده که امیدواریم با تعامل و همکاری بیشتر این مجموعه بتوانیم به توسعه فرهنگ مهارت آموزی در میان خانواده ها کمک کنیم.
گفتنی در حاشیه این مراسم از تنی چند از آزادگان کشور که در مجموعه فنی و حرفه ای کشور فعال هستند تقدیر به عمل آمد.
برچسب ها: فنی ، حرفه ای ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار