نژادفلاح:

امتیاز تأسیسات باطل هم شود نمی گذارم به خارج از تهران برود/شاید تأسیسات با حمایت شهرداری تهران به فعالیتش ادامه دهد

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: از مسئولان تأسیسات می خواهم فکر خروج امتیاز از تهران را به فراموشی بسپارند.

محمد حسین نژادفلاح در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: 3 باشگاه پرسپولیس، استقلال و راه آهن را برای خرید امتیاز تیم فوتسال تأسیسات در نظر گرفته ایم تا با مذاکره با مسئولان این باشگاه ها مانع از خروج امتیاز تأسيسات از تهران شویم.
پرسپولیس و استقلال تجربه تیمداری در لیگ فوتسال را در کارنامه دارند و در مدت حضورشان عملکرد ایده آل و قابل توجهی داشته اند، همین امر اصرار ما را برای متقاعد کردن هیئت مدیره و مدیر عامل این باشگاه ها بیشتر کرده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران افزود: جای 2 تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ فوتسال خالی است، تمام شور و هیجانی که تهرانی ها در تماشای بازیهای این 2 تیم به خرج می دادند و استعدادهای بومی که در جریان رقابت ها شناخته می شد، پس از رفتن این 2 تیم از لیگ خلأ بسیار بزرگی را بوجود آورده است.

به عنوان کسی که به ورزش استان تهران عشق می ورزد از مسئولان سرخابی ها می خواهم عنایت ویژه ای نسبت به این امر داشته باشد تا با حضورشان شاهد روزهای خوب و حرفه ای لیگ فوتسال باشیم.

نژادفلاح در ادامه بیان داشت: راه آهن نیز طی مذاکرات انجام شده این مهم را در دستور کار خود قرار داده که در همین راستا یک سرمایه گذار اسلامشهری نیز رغبت زیادی برای خریداری امتیاز تأسیسات از خود نشان داده است.

با توجه به امکانات و سرمایه گذاری که در تهران وجود دارد ارزانی امتیاز فوتسال به یک سرمایه گذار غیر بومی کار غیر منطقی است. اجباری برای فروش امتیاز به خارج تهران وجود ندارد فقط کافی است مسئولان تأسیسات با اندکی تلاش با گزینه های در دسترس به تفاهم برسند.

مدیر کل سازمان ورزش و جوانان استان تهران اظهار داشت: خواهش کوچکی از مسئولان تأسیسات دریایی دارم. اینکه فکر فروش امتیاز به سرمایه گذاران غیر بومی را از سر بیرون آورده و به فکر مذاکره و کنار آمدن با اشخاص حقیقی و حقوقی تهرانی که طالب امتیاز این هستند، باشد. اگر تصمیم اتخاذ شده توسط اداره کل حتی به از بین رفتن امتیاز تأسیسات بینجامد، در رویه خود تغییری نمی دهیم تا همه به جدیت این تصمیم پی ببرند.
با این روند یک نه محکم به تمام افرادی که در هر رشته ورزشی قصد خروج امتیازات را به بیرون استان دارند، می گوییم.

نژاد فلاح در خصوص تلاش های حبیب کاشانی برای حفظ امتیاز فوتسال در تهران، تصریح کرد: کاشانی بیش از دیگران نسبت به آینده ورزش تهران احساس مسئولیت می کند به همین خاطر صحبت های اشخاص فوتسالی را در کوتاهترین زمان شنید و دست به کار شد تا مقدمات ماندگاری این امتیاز در تهران را فراهم کند در همین راستا مذاکراتی را با شهردار تهران آغاز کرده که طی آن مسئولان شرکت تأسیسات دریایی با حمایت شهرداری این فصل تیمداری کنند، معتقدم این بهترین راهکار برای حل حواشی فوتسال تأسیسات دریایی است./مح

برچسب ها: ورزش ، جوانان ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار