سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: برای بقای امتیاز تیم تأسیسات در تهران حتی حاضرم جلوی درب اتاق مسئولان ورزش استان تهران التماس کنم زیرا تهران به این امتیاز احتیاج دارد.

علی صانعی سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تصمیم نژادفلاح مبنی بر ماندن امتیاز تیم فوتسال تهرانی در این استان بسیار بجا و عاقلانه بود که رضایت افراد ورزشی تهران را نیز درپی داشت. پس از مشاهده قاطعیت وی در عدم خروج امتیاز تأسیسات از تهران، در انتظار قدم بعدی بودیم و حتی فرض می شد این گام به سرعت برداشته شود زیرا در شهر بزرگ تهران اشخاص حقیقی و حقوقی زیادی قادرند بودجه تیم فوتسال را مهیا و در لیگ برتر تیم داری کنند اما متأسفانه پس از جواب رد به پرسپولیس مشهد، وضعیت امتیاز تیم تآسیسات دوباره راکد شد و مسئولان این تیم چشم به فعالیت ارگانهای ورزش تهران دوختند.
 
وی افزود: هنوز نمی دانم چرا در این مدت مسئولان ورزشی نتوانسته اند یک خریدار برای امتیاز تأسیسات پیدا کنند زیرا با جستجو و بررسی در مدت زمان کوتاهی می توان مثمر ثمری در این خصوص انجام داد. باید توجه کنیم یکی از مشکلات شهر ما کمبود ورزش در آن است. در صورتی که قادر باشیم با همت خود تعداد تیم های تهرانی را در هر ورزشی افزایش دهیم و جوانان را به فعالیت ترغیب کنیم شهر شاداب تر و موفق تری خواهیم داشت.
 
صانعی ادامه بیان داشت: در صحبت های گذشته خودم متذکر شدم که مسئولان تربیت بدنی یا هیئت فوتبال استان تهران می توانند امتیاز این تیم را برای تنها یک فصل بخرند تا در لیگ حضور یابیم و برای فصل بعد امتیاز را به خریدار دیگری بفروشند. حتی مبلغی که برای خریداری امتیاز می دهند به صورت قرض الحسنه باشد تا سال آینده بتوانند پول خود را پس بگیرند. در این وضعیت فقط نجات این تیم تهرانی ارزش دارد نه چیز دیگری. مسئولان کمیته فوتسال طی مذاکرات با نمایندگان مجلس می توانند دستور تیم داری را برای مسئولان ارشد تآسیسات دریایی صادر کنند زیرا برای آنها هزینه تیم داری زیاد نیست و تنها به مقداری توجه و دلسوزی نیاز داریم. دلسوزی برای موقعیتی که خیلی آسان از دست تهران می رود.
 
وی همچنین اظهار اشت: در صورتی که گرفتاری های حاشیه ای اجازه رسیدگی مسئولان به جریان امتیاز تأسیسات را ندهد حاضرم با اجازه آنها هر کاری انجام دهم. همین که مشخص کنند چه کسی باید چه کسی را برای تیم داری راضی کنم کافیست. در این صورت حاضرم از صبح تا شب جلوی درب دفتر وی بایستم و التماس کنم تا فرصتمان را از دست ندهیم. این انصاف نیست که برای بودجه نه چندان زیادی تیم را از دست بدهیم. اطمینان دارم هزینه یک سال تیم داری در لیگ برتر فوتسال بسیار کمتر از مبلغ قرارداد یک بازیکن فوتبال است. باید از حالا به داد ورزش تهران برسیم. از نژادفلاح انتظار بیشتری برای رسیدگی به این جریان داشتم. هرچه کار انتقال امتیاز دیرتر انجام شود احتمال سقوط این تیم تهرانی نیز پررنگتر خواهد شد. با وجود اینکه تیم تأسیسات به سرعت و با قدرت تمریناتش را آغاز کرده بود اما بلاتکلیفی در این مدت بازیکنان را از وضعیت ایده‌آل دور کرد.
 
صانعی تصریح کرد: حضور تیم های تهرانی در لیگ برتر خواه ناخواه به سود تیم ملی کشورمان است. همانطور که وجود تأسیسات و انجام تمریناتش در تهران در زمانی که تیم ملی با ازبکستان بازی دوستانه داشت مفید بود. در حالی که تیم ملی، سالنی برای انجام این بازی پیدا نمی کرد ما 6 جلسه از تمرینات خود را تعطیل کردیم و سالن را در اختیار تیم ملی قرار دادیم. ماندگاری تیم های فوتسال در تهران به این استان و در نهایت به کشورمان کمک می کند.
 
سرمربی سابق تیم ملی کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان پرسپولیس مشهد در صدد بستن تیمی مدعی بودند اما به دلیل نظرات منطقی نژادفلاح، از صحنه خارج شدند. در این شرایط با کمال تأسف باید بگوییم اگر مسئولان تهرانی کاری برای این امتیاز انجام نمی دهند حداقل آن را حرام نکنند و به دست افرادی که انگیزه تیم داری دارند بسپارند./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار