سرپرست کمیته فوتسال گفت: موافقت رویانیان را برای خرید امتیاز تیم تهرانی جلب کردم، جلسه امروز نژادفلاح به منظور خاتمه دادن به جریان بیرون رفتن امتیاز تهران صورت می گیرد.

رضا افتخاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان مشهدی به دنبال خرید امتیاز تیم تاسیسات دریایی بودند که خوشبختانه نژادفلاح با بیرون رفتن امتیاز تهران از این استان مخالفت کرد. به اعتقاد من وی کار درستی کرد زیرا تهران با توجه به جمعیت و امکانات در دسترس نباید تنها یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد و به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب پس از سالها دومین نماینده خود را هم در لیگ برتر از دست بدهد.
 
وی افزود در مذاکراتی که با رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس موافقت وی را برای خرید امتیاز تیم تاسیسات دریایی جلب کردم. در همین راستا وی من را به عنوان واسطه برای مذاکره انتخاب کرده است. تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا موانع برای خرید امتیاز توسط پرسپولیس از میان برداشته شود.
 
افتخاری در ادامه بیان داشت: مسئولان تاسیسات و باشگاه مشهدی با هم مذاکراتی را انجام داده بودند اما تمام این اتفاقات بدون جلب موافقت مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران صورت گرفته بود. به همین منظور این مذاکرات را نمی توان رسمی تلقی کرد. جلسه امروز نژادفلاح و تصمیم نهایی وی تنها برای ریختن آب پاکی روی دست مسئولان مشهدی است زیرا این تیم به مشهد منتقل نمی شود./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار