با توجه به گسترش فضای سایبر و افزایش کاربران آن هنوز بازاریابی اینترنی به صورت رسمی در این حوزه فعال نشده است.

 افشین  کلاهی رئیس  مجمع تشکل های دانش بنیان با اشاره به  اینکه شبکه های اجتماعی یکی از راههای گسترش و فعالسازی بازاریابی از طریق فضای اینترنت هستند به خبرنگار اورژانسit باشگاه خبرنگاران گفت : محدودیت پنهای باند در کشور سبب شده بسیاری از فعالیت ها از جمله کسب و کار و به دنبال آن بازاریابی اینترنتی در این فضا مورد غفلت واقع شود.
 
 وی با اشاره به اینکه بحث هایی در خصوص راه اندازی شبکه های محلی مطرح شده اذعان داشت: اگر شبکه های اجتماعی داخلی  فعال شوند شرکت ها می توانند به معرفی کالا و خدمات خود در آنها پرداخته و با برقراری ارتباط با مشتریان خود به فروش محصولات پرداخته  و به کسب و کار اینترنتی و ایجاد  اشتغال در این فضا رونق دهند.


 
 وی با اشاره به اینکه راه اندازی و ایجاد شبکه های داخلی به طور جدی پیگیری نمی شود تصریح کرد: هنوز به  صورت سنتي به بازار یابی می پردازیم و زیر ساختهای لازم برای بازار یابی اینترنتی فراهم نشده است همچنین قوانین مشخص نیز در این حوزه تدوین  نشده است.
 
وی خاطر نشان کرد: تدوین قوانین و آئین نامه های اجرایی در این فضا بسیار مهم است چرا که بسیاری از سایت های معرفی  در بستر وب یا فعال نیستند و یا فروش نداشته و ارتباط لازم را با مشتری ندارند.
 
 وی با بیان اینکه علاوه بر افزایش پنهای باند نیازمند سیاستگذاری در این  حوزه هستیم یاد آور شد: نباید قوانین محور به شعار باید  بلکه باید  طوری به تدوین سياست هاي فضاي سايبر پرداخته شود كه علاوه بر فعالیت مطلوب شاهد افزایش سود آوری از طریق این حوزه باشیم. /ع2

برچسب ها: اینترنت ، بازاریاب ، سایبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار