رييس نمایندگی آستان قدس رضوي در استان هاي اصفهان، فارس و چهارمحال و بختياري از برگزاري چهارمين جشنواره شعر شميم رضوي همزمان با ميلاد امام رضا (ع) در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،حسين ايرواني هدف از برگزاري اين جشنواره را كسب معرفت اهل ادب از جلوه هاي امام رضا (ع) در راستاي ايجاد اشعار ناب و شايسته و متجلي ساختن خصايل و فضيلت هاي امام رضا (ع) و سرلوحه قرار دادن آن در امور زندگي با ايجاد اشعار بديع و موثر عنوان كرد.

وي گراميداشت و معرفي پديد آورندگان آثار ادبي در زمينه شخصيت و معارف امام رضا (ع) و به تصوير كشيدن ابعاد مختلف شخصيت والاي امام رضا (ع) در زمينه هاي سياسي، اجتماعي، فرهنگي و مذهبي در شعر فارسي به منظور آشنايي آحاد مردم با شخصيت ايشان از طريق اثار مذكور را از ديگر اهداف اين جشنواره برشمرد.
رييس نمایندگی آستان قدس رضوي استان اصفهان افزود: موضوعات اين جشنواره شامل سيره و شخصيت حضرت، مناظره با دانشمندان و پيروان اديان توحيدي، حديث سلسله الذهب، ميلاد پربركت حضرت و نماز طلب باران مي باشد.
ايرواني، آخرين مهلت ارسال آثار به دبيرخانه جشنواره را پنجم شهريور عنوان كرد و گفت: اين جشنواره از ۱۶ تا ۲۷ شهريور برگزار مي شود./ب

برچسب ها: اصفهان ، نمایندگی ، آستان ، قدس ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.