نایب رئیس هیات پینگ پنگ مازندران گفت: صبا صفری بازیکن نوجوان تنیس روی میز استان در جریان مسابقات تنیس روی میز دسته یک کشور ، یک سهمیه رقابت های فصل آینده لیگ برتر بزرگسالان کشور را کسب کرد.

بوداغی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: تیم مازندران با هفت پینگ پنگ باز در مسابقات آزاد و رده بندی دسته یک بزرگسالان بانوان کشور که در اصفهان برگزار شده بود، موفق به کسب یک سهمیه لیگ برتری شد.

وی تصریح کرد: در این رقابت ها برای تیم اعزامی مازندران صبا صفری، الهه نوری، مریم پوراحمدعلی، مرضیه جلالی، حلیمه کرد باقری، بیتا قربانی و سحر پرتوی به میدان رفتند و البته در مقایسه با دور قبل مسابقات خوش درخشیدند.

نایب رئیس هیات پینگ پنگ مازندران گفت: در این میان فقط صبا صفری با ارائه بازی های درخشان توانست در رده بزرگسالان به مقام چهارم دست یافته و به دسته برتر کشور صعود کند.

بوداغی افزود: سطح مسابقات این دوره با توجه به استقبال خوب استان ها بالا بود و همه تیم های رقابت نزدیکی برای لیگ برتری شدن داشتند.

او یادآورشد: نفرات اعزامی در لیگ دسته یک کشوری از مسابقات لیگ پینگ پنگ بانوان مازندران انتخاب و به عنوان نماینده مازندران در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشتند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.