بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری رقابت مهر مرحله استان کردستان در سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: این دوره از مسابقات سراسری و در شاخه های دانشجوی، روستای، طلاب و جوانان در دو گروه خانم‌ها و آقایان برگزار می شود.
سردارزاده افزود: هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد حس همدلی و فراهم کردن زمینه دوستی و ارتقای معنویت در بین شرکت کنندگان است تا در موقعیت بحران عکس العمل مناسبی ارائه دهند.
وی افزود: مسابقات در رشته حفظ و مفاهیم قرآن، زبان خارجه، امداد و کمک های اولیه و اسکان اضطراری است که در روزهای 23 و 24 مرداد در شهر سنندج مرحله تخصصی و توان افزایی، اسکان اضطراری شامل: چادر زنی، گره زنی، برج چوبی، طراحی و نقشه اردوگاه و در شهر سقز نیز مسابقه امداد و کمک های اولیه و در روز آخر شهر کامیاران مسابقات قرآن، قرائت و حفظ و زبان انگلیسی برگزار می شود و نفرات برتر هر رشته نیز به مسابقات کشوری راه پیدا می کنند.
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کردستان در پایان با بیان اینکه شعار این دور از مسابقات "رقابت مهر، برپایی و آمادگی امداد" است، گفت: رقابت مهر زمینه ساز افزایش توان به معنای واقعی تقویت حس نوع دوستی است و نتایج ارزشمندی نیز به دنبال دارد./ع
برچسب ها: رقابت ، آغاز ، استانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.