جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 19، از برگزاری پنجمین گردهمایی هم اندیشی ستاد مدیریت بحران و خانه های دوام و ایمنی این منطقه خبر داد.

محمد باقر علیزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پنجمین گردهمایی هم اندیشی ستاد مدیریت بحران منطقه 19 و خانه های دوام و ایمنی این منطقه با حضور مسئولان و کارشناسان ستاد مدیریت بحران، کانون های چهارگانه دوام و گروه های دوام آخر مرداد در ستاد مدیریت بحران منطقه 19 برگزار می شود.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این گردهمایی به منظور به روز رسانی خانه های دوام و ایمنی ، کانون های چهارگانه دوام گروه های دوام و فرم مشخصات نقاط بحران زا و بحران زدا محلات 13 گانه منطقه 19 برگزار خواهد شد.

علیزاده با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: بررسی و ارزیابی عملکرد خانه های دوام و ایمنی، کانون های 4 گانه دوام و گروه های دوام محلات13 گانه منطقه 19 از ابتدای سال 92، به روز رسانی آن ها و فرم مشخصات نقاط بحران زا و بحران زدا محلات 13 گانه منطقه از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی ادامه داد: خانه های دوام و ایمنی کانون های 4 گانه دوام و گروه های دوام پس از تحویل فرم مشخصات نقاط بحران زا و بحران زدا محلات 13 گانه منطقه 19 با انجام تغییرات و به روز رسانی، این فرم را به ستاد مدیریت بحران منطقه 19 تحویل خواهند داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار