برنامه "مويه هاي فراق" صبح جمعه 25 مرداد ماه به بررسي و بيان مباني قرآني فرازي ديگر از دعاي ندبه با توجه به اطاعت از رسول اكرم صلي ا...عليه و آله مي پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ با توجه به ارتباط آيات بسياري از قرآن كريم با فرازهايي از دعاي ندبه و لزوم آگاهي بخشي به مخاطبان در اين خصوص برنامه " مويه هاي فراق" در بررسي فراز لَمْ يُمْتَثَلْ أَمْرُ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّي اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ فِي الْهَادِينَ بَعْدَ الْهَادِينَ وَ الْأُمَّةُ مُصِرَّةٌ عَلَي مَقْتِهِ مُجْتَمِعَةٌ عَلَي قَطِيعَةِ رَحِمِهِ وَ إِقْصَاءِ وَلَدِهِ از دعاي ندبه  به مساله تبعيت و اطاعت از پيامبر اكرم صلي ا...عليه و آله در زمان حيات و پس از آن اشاره دارد.
 
در اين برنامه كارشناس محور، مباني قرآني دعاي ندبه و بررسي آياتي كه اين دعا  برآنها تكيه دارد مورد بحث قرارمي گيرد و در اين برنامه  نيز آيه 3 سوره انسان و همچنين آيه 33 سوره احزاب در تفسير و شرح فراز دعاي ندبه بيان مي شود.
 
برنامه"مويه هاي فراق" به سردبيري مونا توسلي و تهيه كنندگي فاطمه سالمي جمعه ها ساعت 8:35 به مدت 20دقيقه از راديو قرآن پخش مي شود./ص
برچسب ها: برنامه ، شبکه ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار