پخش برنامه "صبح امید" كه در ماه مبارك رمضان به طورموقت در رادیو قرآن قطع شده بود با اتمام اين ماه بار ديگر از سر گرفته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ پس از پايان يافتن ماه مبارك رمضان پخش برنامه  "صبح امید"  با محوریت انتظار و مهدویت از جمعه این هفته 25 مردادماه در شبکه رادیویی قرآن از سرگرفته می شود.

در برنامه "صبح امید" که جمعه ها پخش می شود بخش های مختلفی از جمله شعر امید با محوریت شعرخوانی در خصوص انتظار و امام مهدی(عج)، آیه امید با بیان  نکات تفسیری آیات مهدویت، تلاوت های آیات مهدوی، تماس های مردمی، گزارش، بخش سازمان وکالت به کارشناسی حجت الاسلام جباری  تقدیم شنوندگان می شود.

حجت الاسلام مصطفی توکلیان کارشناس برنامه «صبح امید» از مصادیق دولت حق و دولت باطل در قرآن کریم مباحثی را بیان کرده اند و در مقایسه ویژگی هرکدام به بررسی آنها می‌پردازد.

"صبح امید" که برنامه‌ای است به همت گروه قرآن و تفسیر رادیو قرآن، به سردبیری فاطمه گنجی، تهیه کنندگی مهدی صفری با  اجرای علیرضا فتحی پور جمعه‌ها از ساعت 9:30 تا 11 از شبکه رادیویی قرآن بر روی موج  اف ام  ردیف 100 مگاهرتز پخش می‌شود./ي2

برچسب ها: صبح امید ، رادیو ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار