نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: ساماندهی مشکلات دانشجویان مانند امور نقل و انتقالات و رسیدگی به وضعیت معیشتی کارمندان و اعضای هیات علمی از جمله مواردی است که در یک سال اخیر نگاه جدیدی به آن شده است.

 به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، سبحانی نیا در ادامه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نهادی است همزاد با انقلاب اسلامی، افزود: این نهاد در طول سه دهه گذشته روندی تکاملی را سیر کرده است و امروز به نقطه کمال خود نزدیک شده است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این که در دوره یک ساله مدیریت دکتر فرهاد دانشجو کارهای خوبی دنبال شده است، افزود: ساماندهی مشکلات دانشجویان مانند امور نقل و انتقالات و رسیدگی به وضعیت معیشتی کارمندان و اعضای هیات علمی از جمله مواردی است که در یک سال اخیر نگاه جدیدی به آن شده است.

سبحانی نیا همچنین به سیاست جدید دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر بومی سازی اشاره کرد و گفت: سیاستی که دانشگاه در یک سال اخیر دنبال کرده  و سعی نموده تا دانشجویان در محل سکونت والدین ادامه تحصیل دهند کار با ارزشی است  و جزو موفقیت های کارنامه مدیریتی دکتر دانشجو به شمار می رود.

وی در ادامه افزود: تعامل مجلس با دانشگاه آزاد اسلامی روند رو به رشدی در مدت یک سال اخیر داشته است. بخش عظیمی از کار آموزش عالی برعهده دانشگاه آزاد اسلامی است و این موضوع نیازمند آن است که مجلس نقش دانشگاه آزاد اسلامی را بیشتر مورد توجه قرار دهد.
برچسب ها: معیشتی ، کارکنان ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار