نماينده مردم رامهرمز و رامشير حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي مورد وثوق و اطمينان قوه قضاييه است و با توجه به سابقه درخشان وي و حضور پررنگ وي در عرصه‌هاي مختلف کشور انتخاب وي انتخاب به جا و درستي است.

 به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، شمس‌الله بهمئي نماينده رامهرمز  و رامشير در جلسه نوبت عصر امروز بهارستان در موافقت با حجت‌الاسلام  والمسلمين مصطفي پورمحمدي وزير پيشنهادي دادگستري اظهار داشت: اجراي عدالت زيباترين و شريفترين رويا و آرمان مصلحان در تاريخ بشر بوده و گرايش به اين مهم همانند ميل به عبادت، خداپرستي، نوگرايي و تکامل ريشه در فطرت آدمي دارد.

بهمئي ادامه داد: دليل اصلي برنامه‌ريزي دولت‌ها و حکومت‌ها اجراي ميل فطري عدالت است چرا که براساس قانون مردم از هر قوم و نژادي که باشند به طور يکسان در حمايت قانون هستند و نقش و جايگاه دادگستري نيز در همين راستا اهميت دارد.

نماينده مردم رامهرمز و رامشير تصريح کرد: وزارت دادگستري به عنوان مسئول کليه روابط بين قوه مجريه، قضاييه و مقننه در راستاي تحقق آرمان‌ها و حاکميت و عدالت قانون وظايف و مسئوليت‌هاي خطيري را برعهده دارد لذا بايد فردي در مسند آن قرار گيرد که کارآمدي، تعهد و تخصص و سلامتي لازم را داشته باشد.

وي افزود: حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي را همه ما مي‌شناسيم وي سابقه درخشاني در عرصه‌هاي مختلف کشور از ابتداي انقلاب اسلامي داشته است و اين سابقه درخشان نشان‌دهنده حضور پررنگ وي در اين عرصه‌ها مي‌باشد.

بهمئي تصريح کرد: حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي مورد وثوق و اطمينان قوه قضاييه است و با توجه به سابقه درخشان وي و حضور پررنگ وي در عرصه‌هاي مختلف کشور انتخاب وي انتخاب به جا و درستي است.

نماينده مردم رامهرمز و رامشير در ادامه افزود: براي قضاوت بهتر در مورد حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي بايد برنامه‌هاي وي را مورد توجه قرار داد چرا که از نظر عملکرد کارنامه بسيار درخشاني در تمام دوران خدمت خود به ويژه در سازمان بازرسي کل کشور، وزارت کشور و اطلاعات و همچنين خدمت در استان‌هاي محروم کشور به جا گذاشته است.

وي اظهار داشت: مبارزه با فساد، بازگشت سرمايه‌هاي از دست رفته به بيت‌المال، جلوگيري از قراردادهاي غيرقانوني، و حساسيت نسبت به حقوق مردم تنها اشاره اي به خدمات حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي است.

بهمئي در ارتباط با ديدگاه و برنامه حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي تأکيد کرد: عنايت و توجه به ارتقاي وضعيت کادر قضايي و دستگاه‌هاي کشور، توجه به حقوق اساسي و حقوق شهروندان، هماهنگي هرچه بيشتر دولت و مجلس و قوه قضاييه، داشتن برنامه در خصوص شفاف سازي و پاسخگوي مناسب و به هنگام به مجلس شوراي اسلامي و داشتن برنامه در خصوص گسترش عدالت اقتصادي و ... نشان دهنده اشراف کامل و عمق نگاه ايشان به وزارت دادگستري است.

نماينده مردم رامهرمز و رامشير در پايان خاطرنشان کرد: از همکاران و نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي مي‌خواهم با رأي قاطع حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي گامي در جهت تحقق دولت تدبير و اميد و تحقق هرچه بيشتر عدالت بردارد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار