عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در صورت هرگونه اقدام از سوي رژيم غاصب صهيونيستي جاي جاي آن براي ايران هدف خواهد بود گفت: هيچ منطقه‌اي از اين رژيم خارج از تيررس نيروهاي امنيتي ايران نبوده و با پاسخ كوبنده‌اي از سوي سپاه پاسداران و ارتش جمهوري اسلامي ايران مواجه مي‌شود.

محمد حسن آصفري نماينده اراك و كميجان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات نتانياهو مبني بر حمله به ايران و تخريب تاسيسات هسته‌اي گفت: رژيم صهيونيستي حرف‌هاي بزرگتر از دهان خود به زبان مي‌آورد.
 
وي ادامه داد: هرگونه تحركي عليه جمهوري اسلامي ايران چه زميني و چه هوايي از سوي رژيم صهيونيستي در كوتاهترين زمان ممكن پاسخ داده خواهد شد.
 
آصفري در ادامه تاكيد كرد: در صورت انجام چنين عملي از سوي رژيم غاصب صهيونيستي چنان هيمنه اين رژيم به خطر خواهد افتاد كه نتواند از جاي خود بلند شود.  
 
عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اظهار داشت: رژيم غاصب صهيونيستي به هيچ وجه توان حمله به جمهوري اسلامي ايران را ندارد .
 
وي در پايان خاطرنشان كرد: در صورت هرگونه اقدام از سوي اين رژيم غاصب جاي جاي آن براي ايران هدف خواهد بود و هيچ منطقه‌اي از اين رژيم خارج از تيررس نيروهاي امنيتي ايران نبوده و با پاسخ كوبنده‌اي از سوي سپاه پاسداران و ارتش جمهوري اسلامي ايران مواجه مي‌شود.

انتهاي پيام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار