شناور بودن سوژه عکس در فضا در قالب کارگاهی در سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران تشریح شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، کارگاه عکاسی دیجیتال با حضور آرش میرهادی در نخستین روز از سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران بررسی شد. 

این فارغ التحصیل رشته نقاشی و صنایع دستی در باره موضوع شناور بودن سوژه در عکاسی دیجیتال توضیح داد: در نقاشی های سالوادر دالی مسیح به نوعی بصورت شناور در فضا به تصویر کشیده شد و این تکنیک در آثار بسیاری از نقاشان دیگر دنیا دیده می شود. 

وی توضیح داد: در عرصه عکاسی نیز این تکنیک مورد استفاده قرار گرفت و فیلیپ هافمن از جمله افرادی بود که همدوره دالی بود و در زمان وی عکاسی از سوژه هی شناور باب شد. 

میرهادی تاکید کرد: نقاشی های دالی در عکس های هافمن به نوعی نمود پیدا کرد و وی از چهره های معروف در قالب سوژه شناور عکاسی کرد و اینگونه عکس به فضای خیالی نزدیک شد. 
وی گفت: در این نوع عکاسی روتوش و مونتاژ بسیار مورد توجه است و این دو بخش با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارد. 

در ادامه این کارگاه عکس هایی از دنیس دارزاک عکاس فرانسوی، لیقی از ژاپن و دیگر عکاسان دنیا برای علاقه مندان نشان داده شد. 

30 کارگاه اموزشی در سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران برگزار می شود. 

این رویداد فرهنگی تا 26 مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است
برچسب ها: سوژه ، نمایشگاه ، گیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار