مدير كل اتباع و مهاجرين خارجي استانداري فارس گفت: براي رسيدگي به حقوق اتباع خارجي مجاز و ايجاد فرصت هاي شغلي براي نيروي هاي بومي ، برخورد با اتباع خارجي غير مجاز ، امري ضروري است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، غلامرضا غلامي در دومين جلسه كارگروه ساماندهي اتباع خارجي استان فارس با اشاره به قوانين و مقرات حاكم بر كشور گفت: وجود اتباع خارجي و مهاجران غير مجاز، برنامه ريزي را براي دولت بسيار دشوار مي كند و به همين دليل بايد در ساماندهي و برخورد قانوني با اين افراد ، جديت و تلاش بيشتري داشته باشيم.

غلامي با تاكيد بر لزوم راه اندازي قرار گاه ساماندهي اتباع خارجي بیان کرد: در اين زمينه همه دستگاههاي اجرايي بر اساس وظايف قانوني ، موظف به برخورد جدي و يكسان با متخلفان ايراني و خارجي هستند.

وي خواستار برخورد قاطع با افراد و كارفرمايان به كار گيرنده اتباع غير مجاز شد و گفت: بايد با كساني كه اقدام به جابجايي و بكار گيري اتباع غير مجاز مي كنند برخورد جدي تري انجام شود.

مدير كل اتباع و مهاجرين خارجياستانداري فارس افزود:در صورت لزومبراي خودرو ها و افراد خاطي در اين زمينه ، قوانين و مجازات هاي سنگين تري اعمال خواهد شد./ب

برچسب ها: اتباع ، خارجی ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.