"عضو شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت" پخش زنده جلسات بررسي صلاحيت وزراي پيشنهادي رئيس‌جمهور را نمايانگر فضاي عقلاني حاکم بر کشور دانست و گفت: نمايندگان مجلس بايد با رعايت اخلاق و شان مجلس نشان دهند علي‌رغم تضاد نظري و آراء ، هيچگاه وحدت خود را از دست نخواهند داد.

مصطفي صادقي‌فر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به نحوه برگزاري جلسات علنی مجلس و پخش مستقيم آن از رسانه‌ها اظهار داشت: نمايندگان مجلس بايد با توجه به اين مسئله که در پيشگاه ملت صحبت مي‌کنند، تمامي مواضع، عملکردها و تذکراتشان را با رعايت شئونات و اخلاقيات در شأن مردم و مجلس، ارائه کنند.
 
وي پخش زنده جلسات بررسي صلاحيت وزراي پيشنهادي رئيس‌جمهور را نمايانگر فضاي عقلاني حاکم بر کشور دانست و بيان داشت: آزادي بيان موافقان و مخالفان و در نهايت راي‌گيري آن‌ها در مورد وزراي پيشنهادي نشان دهنده دموکراتيک بودن فضاي کشور در مقایسه با کشورهايي است که ادعاي دمکراسي دارند.
 
صادقي‌فر با تاکيد بر اينکه رئيس مجلس و هيئت رئيسه توانسته‌اند تا حدود زيادي فضاي مجلس را کنترل کنند، تصريح کرد: پخش زنده اين جلسات موجب آگاهي مردم از مسائل کلان کشور و نظام شده اما مسئولان بهتر بود قبل از پخش مستقيم اين جلسات با آسيب‌شناسي و بررسي نقاط ضعف و رفع آن موجب تاثيرگذاري بيشتر اين برنامه ها بر مردم مي‌شدند.
 
عضو شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت با انتقاد از برخي توهين‌ها و اتهاماتي که برخي از نمايندگان مجلس به يکديگر در اين جلسات مي‌زنند، خاطرنشان کرد: نمايندگان مجلس بايد با رعايت اخلاق و شان مجلس نشان دهند علي‌رغم تضاد نظري و آراء ،هيچگاه وحدت خود را از دست نخواهند داد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، فضا ، عقلانی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار