برادر حمید رسایی پس از اینکه کاظم جلالی نام وی را در مجلس مطرح کرد، پاسخ جلالی را در قالب جوابیه‌ای به مجلس داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، جمشید رسایی برادر "حمید رسایی" نماینده مجلس در واکنش به اظهارات "کاظم جلالی" به مجلس جوابیه داد و متن جوابیه در صحن علنی امروز مجلس خوانده شد.

در این جوابیه آمده است: این جانب تا سال 82 عضو حزب مشارکت گیلان بوده‌ام و همواره مواضع اصلاح طلبانه داشته‌ام، در انتخابات سال 88 در ستاد آقای موسوی بوده‌ام و در انتخابات 92 نیز برای پیروزی آقای روحانی فعالیت کردم.

همچنین در این جوابیه جمشید رسایی تاکید کرده است: من هرگز با اعتراضات خیابانی و اغتشاشات موافق نبوده و از ابتدا ادعای تقلب را نیز باور نداشتم و مردود می‌دانستم و نظریات سیاسی این جانب با دیدگاه‌های برادر محترمم متفاوت است، اما بیان چند نکته درباره این موضوع که در جلسات مجلس با هدف تخریب بنده بیان شد لازم است.

وی در این جوابیه آورده است: این جانب در وزارت راه مسئولیت داشته‌ام ولی برخلاف ادعای مطرح شده هیچ گاه سابقه فعالیت در بخش پیمانکاری یا ارتباط با پیمانکاران نداشته‌ام تا چه رسد به بهره‌مندی از قراردادهای کلان. فرزند 20 ساله‌ام در روز قدس سال 88 قبل از شروع راهپیمایی به همراه عده‌ای به دلیل شک نیروی انتظامی به آنها به کلانتری منتقل شدم و یک روز بعد پس از بررسی موضوع با حکم مرجع قضایی آزاد می‌شود.

رسایی در این جوابیه می‌گوید: متاسفانه در طول زمان بازداشت فرزندم با برخوردهایی که مطابق قانون نبود مواجه می‌شود در این خصوص به بازرسی نیروی انتظامی و مراجع قضایی شکایت کردم که نهایتا مراجع مذکور تخلف صورت گرفته را محرز دانستند، اما به واسطه دلجویی فرمانده نیروی انتظامی وقت استان گیلان و همچنین عذرخواهی متخلفان جلسه‌ای تشکیل شد و با رضایت فرزندم خاتمه یافت. برادرم در آزادی فرزندم هیچ نقشی نداشت، ولی در خصوص پیگیری شکایت از تخلف صورت گرفته پس از آنکه موضوع با دلایل برای وی ثابت شد در حد ارجاع موضوع به مراجع ذی‌ربط انتظامی برای بررسی مکاتبه داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، شورا ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار