معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه سراسری صنایع دستی در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

نصرت اله سپهرگفت: از تاریخ 28 مرداد تا اول شهریور ماه سالجاری نمایشگاه هتلداری، گردشگری، صنایع دستی و جشنواره غذاهای سنتی در استان خراسان رضوی، شهر مشهد مقدس برپا می شود.

وی افزود: تولید کنندگان صنایع دستی و همچنین تولید کنندگان غذاهای سنتی و محلی که تمایلی به شرکت در این نمایشگاه سراسری را دارند می توانند به معاونت صنایع دستی استان کرمانشاه جهت انجام کارهای اعزام، مراجعه کنند.

سپهر تصریح کرد: این نمایشگاه برای شرکت کنندگان دارای هزینه است به گونه ای که برای ارائه تولیدات صنایع دستی و غذاهای سنتی هر متر مربع غرفه 30 تا 40 هزار تومان در نظر گرفته شده و همچنین شهزینه غذا و اسکان هنرمندان نیز بر عهده خودشان است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: هنرمندان کرمانشاهی علاقمند به شرکت در این نمایشگاه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت صنایع دستی کرمانشاه واقع در خیابان آیت اله کاشانی (دبیراعظم) کوچه 227 مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: حضور هنرمندان رشته های مختلف صنایع دستی در نمایشگاه های مختلف می تواند هم به اقتصاد هنرمندان کمک کرده و هم ترویجی برای فرهنگ و هنر مردمان این کهن دیار باشد./ب

برچسب ها: کرمانشاه ، مشهد ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.