عضو حزب مردم‌سالاري با بیان اینکه كابينه يازدهم تجميع ژنرال‌ها براي خدمت به كشور و ملت است، گفت: اعضای پیشنهادی کابینه ای که از سوی "حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی" جهت کسب رای اعتماد به مجلس معرفی شده از هر لحاظی جزء سرآمدان، توانمندان و نخبگان کشوری هستند که مورد اقبال عموم هم واقع شدند.

"داريوش قنبري" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره کابینه پیشنهادی دولت یازدهم اظهار داشت: کابینه دولت منتخب که از سوی "حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی" جهت کسب رای اعتماد به مجلس معرفی شده از هر لحاظی جزء سرآمدان، توانمندان و نخبگان کشوری هستند که مورد اقبال عموم هم واقع شدند.

وی با بیان اینکه مجلس با دادن رای اعتماد بالا اجازهٔ شکل‌گیری دولت یازدهم را باید در زودهنگام بدهد، ادامه داد: با توجه به کارامدی کابینه پیشنهادی انتظار کسب رای اعتماد وزرا از سوی نمایندگان مجلس وجود دارد و باید بدانیم که عدم رای به وزرا، هزینه‌های زیادی به بار می‌آورد.

عضو حزب مردم‌سالاری با تاکید بر اینکه کابینه یازدهم محل تجمیع ژنرال‌ها برای خدمت به کشور و ملت است، گفت: بر خلاف کابینه قبلی که رئیس دولت مدعی حضور سربازان جهت خدمت به مردم در دولت بود، اما در نهایت دیدیم که این تفکر چه نتایجی را به دنبال داشت و دولت یازدهم با چینش چنین کابینه‌ای در صدد جبران اشتباهات دولت گذشته عمل کرده است.

قنبری با اشاره به مخالفت برخی از نمایندگان با وزرای پیشنهادی گفت: در شرایط کنونی ، کشور نیازمند وجود چنین ژنرال‌هایی در دولت است و انتظاری جز همکاری مجلس برای رأی اعتماد به وزرا نیست، اما متأسفانه شاهد بروز مخالفت‌هایی از جنس سیاسی از سوی مخالفان هستیم و این در حالیست که اصلاً انتقادها متوجه برنامه‌ها و توانمندی‌های وزرا نیست.

وی اضافه کرد: برخی از شکست‌خوردگان انتخابات اخیر به دنبال انتقام‌جویی از ملت هستند که چرا در انتخابات به کاندیدای آن‌ها رأی دادند! لذا در این زمان که نیازمند مساعدت و همکاری بیشتر نمایندگان با دولت هستیم می بینیم که به افراد هجمه وارد می کنند.

نماینده سابق مجلس با اشاره به طرح مباحثی مربوط به فتنه از سوی برخی نمایندگان در مجلس گفت: متهم کردن تمام اصلاح‌طلبان به فتنه از سوی برخی افراد بیشتر از جنس کینه‌توزی سیاسی است تا موافقت و مخالفت با وزرای پیشنهادی.


انتهای پیام/
برچسب ها: کابینه ، دولت ، ژنرال ، منتخب ، اعتدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار